STELLINGEN VAN 'LUCSKE'

Communicatie...poort van ...
Les feuilles mortes - De ...
Les feuilles mortes - De ...
OPSPORING...GEZOCHT. ..GE...
Verdwaald op singlesite.....

VERDER IN 'SINGLE LEVEN'

Baaldag!
Oude liefde roest niet......
Parencubs
Lekker knus een offdagje ...
Op welke leeftijd gaat de...

UITGELICHT

Ex "koopt" de liefde van het kind
Op Wo 07 apr door Rish
Met dank aan HW (topic over wraak naar je ex) en de reacties van een aantal van jullie kwa...

Verdwaald op singlesite...

Gehuwde man uit België verdwaalt op single site in Nederland….

Door mijn onverwachte interventie (zgn. “werkvakantie”is niet hetzelfde als “vakantiewerk”) bij enkele Nederlandse vrienden en collega’s in Frankrijk werd ik zondag geconfronteerd met een raar fenomeen. Ik had al snel door dat het om een grap ging, maar die grap heeft tot nadenken geleid.
Het is dan ook geen pleidooi om een gelukkig gehuwde broer van mij, die op een zeer ludieke wijze anders met mij wilde communiceren, toe te laten tot een singlesite als die van m/vlife, maar toch, ik moest dit kwijt. Het stemt tot nadenken en misschien dat jullie dat ook gaan doen en waarschijnlijk massaal gaan reageren, de meningen waren tot nu toe verdeeld en slechts zeer bescheiden. Ik stel mij dan ook vragen rond het feit of veel singlemensen wel inderdaad single zijn en weten wat single zijn is. Wie schuilt er immers achter jouw profiel?
In het prikbordforum, de gekende oproepjes, zie je dames met kids, mannen met kids, al dan niet met een date, of …net een vriend (in)/(op) het oog, er word gedold en gegrold dat het een lieve lust is, maar wat lost dit het single-zijn op. Is dit de nieuwe rage of is het “noodlot”. Sommigen gaan er prat op dat ze single zijn, weer anderen voelen zich echt diep ongelukkig. Leuk dat de “uitjes” verhelderend werken, dat tijdens deze events m/v-vrienden zich vinden, hechte banden sluiten en misschien meer. Dan is het m/vlife opzet geslaagd en wordt jouw m/vlife-vriend een relatie tot je binnenkort weer single bent, net als ik, die schrijft en blijft. Uit het oog is uit het hart (hors d’oeil est hors d’ âme) zeggen ze hier, dat kan ik gelukkig van die verdwaalde in single-land niet zeggen, integendeel, het blijft nog steeds mijn beste vriend, ook al blijf ik nog even in het met zonovergoten mooie Frankrijk.

Lucske (Verwijderd profiel) Laatst aangepast: 22-8-06 15:36  Wijzig topic Meld misbruik Meld misbruik 
PaulBliss
Di 22 aug 06 17:42

Meld misbruikMeld misbruik

@Lucske

@No matter what road i travel
I'm going home!

Shinso

@ Maakt niet uit hoe en waar je gaat; je gaat naar HUIS [door de wereld heen naar jezelf ontdekkend en kennende]

@Wees gelukkig met jezelf en hou van je zelf, dan kan je ook van een ander houden

DAT is een GROOT geheim!!!:)

Zie elk verlangen en het oplossen ervan ook:)
Rust een wijle en begin opnieuw als je nog meer wil:)
Loslaten en gewoon vertrouwen:)
Wat heb je nu helemaal te verliezen ook:)
Alleen nog maar te winnen!!!

mmm:)
In alles wat je zegt of doet geef je je zelf ook steeds bloot; het kan alleen maar uit dat komen wat je eigen is.
Alles wat je weg wil stoppen , ken je ook.
Zou het niet zo zijn dan zou je 'onbevangen' gewoon als een kind het 'zien' zonder woorden
gaan ontdekken en spelend beginnen...
Ik doe geen moeite meer deez chaos te herstellen.
Meninge n blijven meningen zolang er niets gezamenlijks wordt [h]erkend.

Een Boom is pas geslaagd als wortels, stam en bladeren en bloesem en vruchten samen werken ook!
Eens zijn weer de zaden zichtbaar en begint het allemaal op nieuw:)

PaulBliss
Di 22 aug 06 17:49

@PaulBliss

BOMEN HOUDEN PAS OP MET GROEIEN IN HET BEREIKEN VAN
Het gezamenlijke herkennen in wortels stam bladeren en bloemen en vruchten en zaden:)
het is een stroom een groei een bloei een geur een vrucht een zaad een begin weer:)
Aanvullen bijdragen erkennen wat altijd al IS en zal ZIJN:)

Ook de bomen die mensen maken zo:)

omi64
Di 22 aug 06 17:57

@Lucske

tja luckske
die vraag is bij mij ook ondertussen opgekomen
vraag:
i s een single iemand die gescheiden is
"'"""""""""""""" """"'die nog ongetroud is
eigenlijk behoor ik tot de groep,met de mooie naam
weduwvrouw.
ben daardoor [alleenstaand] wat een single eigenlijk is
wat je andere vraag betreft,zijn het wel allemaal singles.op deze site?ik denk dat dat moeilijk te achterhalen is.dan zou de redactie al om een
legitiematie met foto moeten vragen.
ik denk dat men ervan uitgaat,dat eenieder die geen single is zoveel fatsoen heeft om zich niet op deze site te laten inschrijven.
zelf vind ik het gezellig om met jong en oud te kunnen communiceren,zonder dat daar iets achter gezocht wordt.

Faatje
Di 22 aug 06 18:24

@Lucske

Toen ik hier op deze site belandde, was ik single aan het worden, even later was ik single, en weer een tijd later ben ik nu half-single, over een tijdje misschien niet meer single of wel weer single. Maar ik blijf voorlopig nog even hier want er is geen site voor half-singles, hoop dat dat mag ;)

april
Di 22 aug 06 19:27

@Lucske

"Leuk dat de “uitjes” verhelderend werken, dat tijdens deze events m/v-vrienden zich vinden, hechte banden sluiten en misschien meer. Dan is het m/vlife opzet geslaagd"
Vooral die laatste regel stoort me
Dit was toch geen datingsite?
Of zijn daar nog steeds misverstanden over?

Tulio
Di 22 aug 06 19:43

@Faatje

Beter een half ei dan een lege dop toch , Faatje ?Ik ben blij met je hoor hier op MV. Dus gewoon komen en verdr je date tot relatie laten ontplooien. Ik gun het je van harte dame en zorg dat je niet nog een bleeding heart krijg dan.
Kuske er bij ?

Lucske
Di 22 aug 06 22:24

@PaulBliss

ja, Paul, dat zal ik wel, binnenkort, maae...is het niet wat lang? Je hebt gelijk, zeker wat de zaden betreft. Ik zie graag nog wat van dat. Succes.

Lucske
Di 22 aug 06 22:33

@omi64

Goed zo, Omi, jij hebt op alles een passend antwoord. Ik zou haast zeggen op ieder potje past...., juist, vul jij dat verder maar in.
Wat legitimeren betreft, daar zijn Europese regels voor, die elke houder van dergelijke sites, o.m. ook de chatsites hoort te kennen.
Ja, en wat kletsen met jong en oud, van welke aard dan ook, moet kunnen. Gelijk heb je hierbij.
We houden het gezellig, hé.

Lucske
Di 22 aug 06 22:37

@Faatje

jij maar singlen faatje, 'k vind het best en je mag er wezen met dat profieltje van je. Foto valt bij mij reuze in de smaak, hou 'k wel van. Is goed voor de ogen. Let op, ieder van jullie wordt ooit weer single, kijk maar zoals Omi het zegt. Halfsingels ken ik ik niet.

Lucske
Di 22 aug 06 22:51

@april

om ook jouw commentaar erbij te plaatsen. Ieder zijn recht op meningsuiting en dat waardeer ik zeer. Ik vind het dan ook leuk dat deze site bestaat en mag blijven bestaan. Zij wordt mede mogelijk gemaakt...ja, dat kan je hieronder lezen en wat zijn dat? De maker van deze site zijn dus bijna geslaagd. Zij gaan zelfs heel ver, maar of dat misverstanden over dating oplost, daarover houd ik mijn mening voor mezelf.Ieder doet daarmee wat hij/zij wil. Jouw reactie is terecht. Dank.

Cliff
Di 22 aug 06 23:03

@april

Ben het helemaal met je eens. Tijdens uitjes welke in principe bedoeld zijn om als vrienden/dinnen samen wat leuks te gaan doen, kan het natuurlijk voorkomen dat mensen, zeker als ze elkaar meerdere keren IRL meemaken, wat meer voor elkaar gaan voelen. Niks mis mee en hartstikke leuk voor de betreffende personen. En mocht daar een serieuze relatie uit voort komen dan zal men mettertijd de site moeten verlaten. Maar dat mag nooit de opzet van deze singlesite worden. We willen hier juist geen teksten zien zoals: Man zoekt vrouw, leeftijd ongeveer 40 jaar, evt.kinderen geen bezwaar enz.enz. Daar zijn ander sites genoeg voor. Wij willen ons juist hiermee onderscheiden van die andere sites.
Als ik voor mijzelf spreek, dan is dat juist de reden dat ik hier zit. En dat wil helemaal niet zeggen dat ik geen relatie meer wil. Maar die moet dan maar op een andere manier spontaan een keer mijn pad kruisen. Misschien draaf ik weer door, maar ik dacht toch echt te hebben begrepen, net als April, dat dit geen datingsite was/is.

Lucske
Wo 23 aug 06 01:11

@Cliff

Het is al laat maar de muggen houden mij bezig hier in mijn slaapkamer, ver van huis en ver van mijn vrienden. Het leuke is ervan af, tenzij daar in de loop vd week verandering in komt. Ik ben zeker geen voorstander van daten, mijn vrienden zijn alles voor mij, en dat is de inhoud van deze kroniek. Wanneer ben je single en wanneer niet? Wat is een relatie en wat is een relatie niet? Allemaal terzijde, mijn bekommernis die me bezighield was mijn in een joke verdwaalde broer op deze site en dat is mijn kostbaarste vriend. Nu ben ik wel mijn nestje in. Slaapwel en tot mails.

Nika1411
Do 24 aug 06 01:04

@Lucske

Dit is een single site en dat mag van mij zo blijven.
Dit is de enige die we in nederland hebben voor singles dus mogen we deze dan dus voor ons houden?
Kunnen getrouwden het niet bij hun partner houden ?Moeten we hier ook met argwaan de profielen gaan bekijken ...is ie wel single??
kunnen de mensne met een relatie zich niet beter inzetten om de relatie lekker spannend of beter goed te houden ?

Lucske
Do 24 aug 06 23:53

@Nika1411

Lika, schatje, ik ben het volkomen met je eens, maar over dat single-zijn...ben ik nog niet uit.
Misschien dat relatiemensen (partners dus)net iets van deze site kunnen opsteken, toch? Ach en wat mvlive betreft, ik geef toe, ben eraan verslaafd, maar in Nederland is dit heus niet de enige site. Look at http://www.sites4sin gles.nl
Je zou in verleiding komen. See you later again.
Van mij een 10/10 (lol)

Nika1411
Vr 25 aug 06 13:12

@Lucske

denk idd dat mensen met een relatie hier iets zouden kunnen opsteken, en met dat doel zou ik er niet eens bezwaar tegen hebben.Het is alleen dat ik vind dat ieder zich bij zijn leest moet houden , en voor iemand met een partner is dat nu eenmaal niet de single. Het heel wel mogelijk dat we hier op een gat in de markt stuiten en dat zou dan een aparte site zijn, voor dolende mensen met een relatie partner, die "het" nog steeds niet gevonden hebben. Wat dat "het" dan ook moge zijn.....

Lucske
Vr 25 aug 06 16:41

@Nika1411

dat je meedenkt. John zal happy zijn, maar ben je mijn naam al vergeten? Ofwel kuikske ofwel Lucske, maar Kucske. Doet me aan de tweeling van Verkade denken.

Nika1411
Vr 25 aug 06 16:47

@Lucske

Nee Lucske hoe kan ik jouw naam nu vergeten, maar jij noemt mij Lika?? en dát doet mij niet aan verkade denken maar aan de Liga. Voel me geen koekje dus,.....
dacht laat ik Lucske eens Kucske noemen dan voelt ie het zelf.......
excusé moi, indien ik op tenen heb gestaan....Kuikske :)

Lucske
Vr 25 aug 06 17:39

@Nika1411

Meisie, al die koekjes ook, ze hebben me ermee bijna dood gegooid, en die liga's, ken ik, zijn harde. Stonden nog van die letterjes op. Maar is dat zo? Ikke jou Lika genoemd, zeker xxxaantal oproepjes terugkijken. Sorry, ohwat errug, kusje...maar goed tussen de K en de N zit nog de L en de M.
Na de KLM (oei) krijgen we N van Nika, ja? Een fijn weekend nog.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.
nickname
password
 Onthoud
Inlog kwijt?  Maak profiel

NIEUWE STELLINGEN

Zonder titel!
Op Di 07 sept door mimi08
Elke dag opnieuw moet je je krachten verzamelen om wakker te worden en doorgaan met leven....

kort dag maar misschien wel weer een keer gezellig
Op Di 07 sept door luckyluck48
A.s. zaterdag 11 september is er in mijn dorpje (een feestje omdat Gert de eigenaar van de...

Als wij .....
Op Ma 06 sept door CeJe
Als wij iets vergeten zeggen we "Ja, ik heb het zo waanzinnig druk . Als oude mensen iets...

Lijflied
Op Ma 06 sept door Thecla
Gisteren ben ik een eind wezen fietsen. Een podcast van Dance Department op mijn MP3. Geni...

welke vrouw op mv kan dit ook?
Op Ma 06 sept door sjonny67
Vrouw verzwelgt 181 kippenvleugels Uitgegeven: 6 september 2010 12:46 Laatst gewijzigd:...

home - singlesagenda - MVrienden - forum - oproepen - chat - datingsites - magazine - adverteren