UITGELICHT
 |
|
Erotisch
Op Za 22 dec 07 door Tanamera
Vraag een beetje door bij een willekeurige man en je ontdekt vanzelf dat niets hem méér op...
|
|
|
|
|
|
Les feuilles mortes - De dode bladeren – Waarom ?
Het speciale lied op dit forum, draag ik op aan jullie allen, vrienden, zonder uitzondering, en in het bijzonder aan mijn lieve moeder, die op 02/09/1978 het leven liet door een ongeluk. Zij verbleef op een terras op een warme zomeravond hier in Zuid-Frankrijk, op de plek waar ik gisteren was. Zij keerde er nimmer weer. De band zet aan, de eerste woorden klinken met de stille pauzes. Ik verpink een traan. Het deed mij denken aan toen, de dag, dat zij ons na 46 jaar verliet, haar begrafenis, waar het werd gedraaid, heel mooi, heel intiem, heel verdrietig.
|
|
Lucske (Verwijderd profiel) |
Laatst aangepast: 2-9-06 01:07
|
Meld misbruik
|
|
| Za 02 sept 06 03:59 |
Meld misbruik |
@Lucske
Ja Lucske, iedereen heeft in zijn/haar leven van die momenten om even stil bij te staan. Dit is zo'n moment voor jou. Sterkte gewenst.
|
|
| Za 02 sept 06 08:13 |
Meld misbruik |
@Lucske
Lucske, een verdrietige herinnering, maar tegelijk ook een mooie, doordat met het terras je moeder in je herinnering komt, waar je ongetwijfeld veel van hield. Even jezelf dit moment gunnen en dan weer verder. Het is een moment van rouw, geen mens is zonder verlies, want dat kan niet..
Sterkte Lucske |
|
| Za 02 sept 06 12:00 |
Meld misbruik |
@Lucske
Ik ben nu ontroerd door wat ik lees over je moeder.En zo jong gestorven. Dit prachtige lied, dat ik eens zong voor Rotterdam-tv, had al een speciale betekenis voor mij en nu nog meer.Dat het lied je ook de mooie herinneringen aan je moeder in gedachten terug mag brengen,
Je Edvard |
|
Om te reageren moet je ingelogd zijn.
|
|
|