UITGELICHT
 |
|
Paardrijden
Op Wo 18 nov 09 door Mihael
Ben benieuwd wie er onder de M/V ers paard rijdt en het leuk zou vinden om af en toe eens ...
|
|
|
|
|
|
Communicatie...poort van de dialoog....
.....hoe ga ik ermee om?
Beste mvlife singles,
Over dit item “opoepjes” zijn al twee stellingen gewijd toen ze van 30 teug op 20 werden gebracht.. Toen vond het merendeel dat 20 voldoende was. Nu zijn we weer aan’t emmeren. Voor sommigen zijn het er te weinig, voor anderen te veel. Een gulden middenweg schijnt niet mogelijk. Toch ligt het veel eraan hoe je met oproepen omgaat. Teminste dat ervaar ik. Maar wie ben ik?
Het forum wordt nu ook al gebruikt om dicussies, al dan niet gestart in de oproepen of de chatkanalen, verder te zetten. Dat schiet toch werkelijk het doel ervan voorbij.
Ik meen te hebben gelezen:
Forum
Hier kun je stellingen, verhalen en vragen lezen van singles over het singleleven. Je kunt zelf ook reacties plaatsen. Alles wordt eerst door de redactie van MVlife.nl gecontroleerd voordat het online komt. Geef nu een nieuwe stelling op.
Oproepjes
zijn berichten die je zelf kunt plaatsen. Als je op 'Plaats nu' drukt, verschijnt jouw oproepje op deze pagina. Al jouw eigen vrienden ('eerstegraads') én hun vrienden ('tweedegraads') kunnen het berichtje dan lezen. Jij kan alle berichten van je eigen vrienden en hun vrienden ook lezen. Op die manier wordt het nog makkelijker om nieuwe mensen te leren kennen.
Verder zijn er uitjes, maar dan hoeven er geen oproepjes geplaatst te worden.
Ook de chatkanalen, twee stuks maar liefst, maar daar zie meestal maximum 6 tot 9 personen hun zegje doen.
Is het allemaal niet overdreven? Uiteraard, ieder zijn meug!!
Daarom meteen deze nieuwe stelling en
wat vindt MVLIFE nu zelf?
Dit was knippen en plakken, goeie middag.
|
|
Lucske (Verwijderd profiel) |
Laatst aangepast: 5-9-06 15:28
|
Meld misbruik
|
|
| Di 05 sept 06 15:49 |
Meld misbruik |
@Lucske
Wat probeer je precies te zeggen, Lucske?
P.S. Er zal toch wel niet helemaal voor niets een rubriek 'over MVlife' bestaan... |
|
| Di 05 sept 06 17:37 |
Meld misbruik |
@Lucske
Volgens mij zijn ze juist opgevoerd van 20 naar 30 en nooit teruggebracht.
Mitz |
|
| Di 05 sept 06 19:25 |
Meld misbruik |
@Lucske
ach lucske ,zoals je zegd ieder zijn meug,en zo is het goed ,of niet soms??? |
|
| Wo 06 sept 06 11:06 |
Meld misbruik |
@Lucske
Nou, Ik vind 15 oproepjes al genoeg hoor!!!
En ik stel 2 oproepjes rooms voor!!
1 voor louter serieuze berichtjes
en 1 voor dol(l)ende berichtjes en goedemorgen berichtjes.!
De werkenden, bepalen zelf maar of ze dan alles bekijken.
|
|
| Wo 06 sept 06 18:47 |
Meld misbruik |
@zaatlob
Jaja, ik had het inmiddels mee gekregen, voor het eerst dat ik ze es bijna helemaal opgebruikt heb... *grijns*
Mitz |
|
| Wo 06 sept 06 18:54 |
Meld misbruik |
@RobinHood50
Robinhood50 maak je niet druk over de werkende, ze maken tijd om stiekem alles te lezen, dat zie je toch.
Groet Floo |
|
Om te reageren moet je ingelogd zijn.
|
|
|