UITGELICHT
 |
|
Vriendschap
Op Zo 08 juni 08 door Nooky
Kweet niet van wie het is, maar vind het wel mooi..
Vriendschap
Ik kan je geen oplos...
|
|
|
|
|
|
UPDATE Noorderlunch Meppel 13-2-10
Na het succes van de eerste Noorderlunch gaan we komende zaterdag opnieuw lunchen. Op zaterdag 13 februari is iedereen weer welkom in Stadscafé Oasis in Meppel.
We hebben daar een eigen ruimte zodat er alle tijd is lekker bij te kletsen tijdens het eten.
We verzamelen rond 12.30uur en het is pas afgelopen als het afgelopen is :-) (de vorige keer vertrokken de laatsten rond 15.30 uur)
Deze keer tracteer ik op wat lekkers bij de koffie. Ik ben deze week jarig dus een goede gelegenheid MV te trakteren :-)
Adres:
Stadscafé Oasis
Kerkplein 15
Meppel
parkeren kan in de directe omgeving alleen is het max. 2 uur betalen dus moesten we weer even heen en weer wandelen om bij te betalen. Achter de Lidl was een groot parkeerterrein waar je langer kon staan (volgens Proton)Prinsenplein Meppel voor de Tomtom.
Wie zijn erbij?
HannahK
Corinne
Snuf16
loesje_
Karin
Geek
Rish
|
|
Rish |
Laatst aangepast: 11-2-10 07:54
|
Meld misbruik
|
|
| Zo 07 feb 21:30 |
Meld misbruik |
Hi Rish
Is het nog een optie om samen te reizen???? |
|
| Di 09 feb 07:09 |
Meld misbruik |
Als het even kan wil ik er ook graag bij zijn. Ik ga wel bijtijds weg, want ik heb nog een vol programma. |
|
| Di 09 feb 07:52 |
Meld misbruik |
Owwww Corinne, had ik jou over het hoofd gezien in het andere topic?? Sorry dan... zet je er meteen bij.
@Snuf...
jaaaaaaa daar is ie weer! Goed te horen dat je ons nog leest en zelfs weer erbij bent :-) Leuk! |
|
| Do 11 feb 00:24 |
Meld misbruik |
Ik kom ook weer graag Rish...et was zo gezellig de vorige keer:-) |
|
| Do 11 feb 07:53 |
Meld misbruik |
Gezellig loesje_!! Ik zet je er (weer) bij...
Tot zaterdag. |
|
Om te reageren moet je ingelogd zijn.
|
|
|