STELLINGEN VAN 'RISH'

C'est la vie in Emmen
Daten in de toekomst....
Kamperen Stunnis 6 t/m 8 ...
Noorderlunch 9! mei
Kamperen Stunnis 6 t/m 8 ...

VERDER IN 'WIE GAAT ER MEE'

kort dag maar misschien w...
welke vrouw op mv kan dit...
Tunesië Tozeur liefhebber...
Annulering Rotterdamborre...
Programma Artibosch, zond...

UITGELICHT

Vriendschap
Op Zo 08 juni 08 door Nooky
Kweet niet van wie het is, maar vind het wel mooi.. Vriendschap Ik kan je geen oplos...

UPDATE Noorderlunch Meppel 13-2-10

Na het succes van de eerste Noorderlunch gaan we komende zaterdag opnieuw lunchen. Op zaterdag 13 februari is iedereen weer welkom in Stadscafé Oasis in Meppel.
We hebben daar een eigen ruimte zodat er alle tijd is lekker bij te kletsen tijdens het eten.

We verzamelen rond 12.30uur en het is pas afgelopen als het afgelopen is :-) (de vorige keer vertrokken de laatsten rond 15.30 uur)

Deze keer tracteer ik op wat lekkers bij de koffie. Ik ben deze week jarig dus een goede gelegenheid MV te trakteren :-)

Adres:
Stadscafé Oasis
Kerkplein 15
Meppel

parkeren kan in de directe omgeving alleen is het max. 2 uur betalen dus moesten we weer even heen en weer wandelen om bij te betalen. Achter de Lidl was een groot parkeerterrein waar je langer kon staan (volgens Proton)Prinsenplein Meppel voor de Tomtom.

Wie zijn erbij?
HannahK
Corinne
Snuf16
loesje_
Karin
Geek
Rish
Rish Laatst aangepast: 11-2-10 07:54  Wijzig topic Meld misbruik Meld misbruik 
Geek
Zo 07 feb 21:30

Meld misbruikMeld misbruik

Hi Rish
Is het nog een optie om samen te reizen????

Corinne
Zo 07 feb 22:11

Me too .... :-)

snuf16
Di 09 feb 07:09

Als het even kan wil ik er ook graag bij zijn. Ik ga wel bijtijds weg, want ik heb nog een vol programma.

Rish
Di 09 feb 07:52

Owwww Corinne, had ik jou over het hoofd gezien in het andere topic?? Sorry dan... zet je er meteen bij.

@Snuf...
jaaaaaaa daar is ie weer! Goed te horen dat je ons nog leest en zelfs weer erbij bent :-) Leuk!

loesje_
Do 11 feb 00:24

Ik kom ook weer graag Rish...et was zo gezellig de vorige keer:-)

Rish
Do 11 feb 07:53

Gezellig loesje_!! Ik zet je er (weer) bij...
Tot zaterdag.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.
nickname
password
 Onthoud
Inlog kwijt?  Maak profiel

NIEUWE STELLINGEN

Zonder titel!
Op Di 07 sept door mimi08
Elke dag opnieuw moet je je krachten verzamelen om wakker te worden en doorgaan met leven....

kort dag maar misschien wel weer een keer gezellig
Op Di 07 sept door luckyluck48
A.s. zaterdag 11 september is er in mijn dorpje (een feestje omdat Gert de eigenaar van de...

Als wij .....
Op Ma 06 sept door CeJe
Als wij iets vergeten zeggen we "Ja, ik heb het zo waanzinnig druk . Als oude mensen iets...

Lijflied
Op Ma 06 sept door Thecla
Gisteren ben ik een eind wezen fietsen. Een podcast van Dance Department op mijn MP3. Geni...

welke vrouw op mv kan dit ook?
Op Ma 06 sept door sjonny67
Vrouw verzwelgt 181 kippenvleugels Uitgegeven: 6 september 2010 12:46 Laatst gewijzigd:...

home - singlesagenda - MVrienden - forum - oproepen - chat - datingsites - magazine - adverteren