STELLINGEN VAN 'ADAM'

Petomanie en andere futil...
Is homosexualiteit een af...
Shit een vetvlek, wat nu…...
Handel is handel
Dubbel eng!!

VERDER IN 'DATING'

Niet geslaagd voor de mar...
Wachten met seks beter vo...
Harige man meer in trek
Waarom is internetdaten t...
De eerste klik...

UITGELICHT

Vrouwen houden van standaard openingszinnen
Op Di 29 sept 09 door Kayenta
Mannen die geregeld hun hoofd breken over ingewikkelde openingszinnen kunnen dit voortaan ...

Meer dan gemiddeld aardig vinden tijdens een Date

Ik had onlangs een date met een erg aardige dame, beiden voelden we ons op ons gemak, we vonden elkaar aardig en voelden ons tot elkaar aangetrokken, kortom het voelde goed…
We kusten elkaar en het smaakte naar meer… maar beiden hadden nog steeds het gevoel dat we de benodigde click misten, er was geen “wow” gevoel…
Ik ben niet zo’n dater en heb geen ervaring met dit soort gevoelens, ik kom duizenden mensen tegen en vind de één leuker (lees aantrekkelijker) dan de ander… maar ik ben een man en dus visueel ingesteld, kijk anders naar vrouwen dan vrouwen dat naar mannen doen…
Toch spraken we openlijk met elkaar over deze zaken, hoe zij en ik dat beiden beleefden en kwamen tot de slotsom dat we elkaar meer dan gemiddeld aardig vonden.
Mijn vraag is nu… is dit voor deze of gene herkenbaar of is dit slechts in mijn beleving zo?
Of is dit weer zoiets als… waarom komen mensen in mijn leven…?
Adam Laatst aangepast: 7-2-10 17:18  Wijzig topic Meld misbruik Meld misbruik 
Chantalc
Zo 07 feb 19:02

Meld misbruikMeld misbruik

Ja, dit is herkenbaar en ik vind het fijn als je daar zo open met haar over kunt praten. Ik had ooit een date die ik ook meer dan gemiddeld aardig vond, maar de vonk was er van beide kanten niet en is ook nooit gekomen. Hij was aangenaam gezelschap, intelligent, attent, met een geweldig gevoel voor humor, ...

De klik/vonk/chemie/... kan later alsnog komen of niet natuurlijk. De tijd zal het uitzwijzen of zij voor even of voor langer in jouw leven komt. Geniet ervan!

HW007
Ma 08 feb 16:52

Hoi Adam,

Meer dan gemiddeld aardig. Is leuk gezegd, maar ik kan mezelf er in de praktijk niet zo veel bij voorstellen. Je zegt visueel ingesteld te zijn, en er was geen "Klik".

Het lijkt me dan dat als je afscheid nam, met of zonder kussen, en vervolgens op de hoek een andere vrouw tegenkomt die visueel aantrekkelijker is en een beetje met je flirt, dat je al snel je oorspronkelijke dat vergeten bent, ondanks dat ze meer dan gemiddeld aardig is.

Hoe kom ik hier op.

Dat "meer dan gemiddeld aardig" maken we allemaal denk ik wel mee, alleen heb ik niet het idee dat het blijft hangen, als er een ander opduikt. Als we niemand ontmoeten blijft het best hangen, maar dat is met de huidige communicatie middelen al niet mogelijk.

Maar ik ben benieuwd, hoe jullie erlkaar zien bij een volgende ontmoeting.

Maar deze bewustwording is zeker heel interessant.

Adam
Ma 08 feb 21:06

Kom op 007... je snapt best wat ik bedoel.

Je date met iemand waar je al een tijdje mee communiceert en waar je toch een bepaald verwachtingspatroon bij hebt gevisualiseerd bij jezelf.

Je ontmoet elkaar, je wangt met elkaar en je gaat gezellig een bakkie doen. Alles is vanzelfsprekend, alsof je elkaar al jaren kent, geen enkele irritatie of verbazing, ze ziet er uit zoals je ongeveer had verwacht.

Je gaat een eind wandelen, rookt samen een sigaretje, kust elkaar voor het eerst en het voelt vertrouwd, maar er gaat geen vuurwerk af, geen elektrische shock… het is heerlijk en voelt vertrouwd…

Dat bedoel ik dus met meer dan gemiddeld… minder dan gemiddeld kus je niet, die geef je een hand of het blijft bij een wang.

Enfin… we zien wel… zolang we maar duidelijk afspreken elkaar niet te kwetsen… :)

HW007
Ma 08 feb 21:11

Ik snap heel goed wat je bedoelt Adam.

Ook binnen MV ontstaat dit effect doordat mensen lang communiceren, en elkaar eindelijk ontmoeten op een MV uitje.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.
nickname
password
 Onthoud
Inlog kwijt?  Maak profiel

NIEUWE STELLINGEN

Zonder titel!
Op Di 07 sept door mimi08
Elke dag opnieuw moet je je krachten verzamelen om wakker te worden en doorgaan met leven....

kort dag maar misschien wel weer een keer gezellig
Op Di 07 sept door luckyluck48
A.s. zaterdag 11 september is er in mijn dorpje (een feestje omdat Gert de eigenaar van de...

Als wij .....
Op Ma 06 sept door CeJe
Als wij iets vergeten zeggen we "Ja, ik heb het zo waanzinnig druk . Als oude mensen iets...

Lijflied
Op Ma 06 sept door Thecla
Gisteren ben ik een eind wezen fietsen. Een podcast van Dance Department op mijn MP3. Geni...

welke vrouw op mv kan dit ook?
Op Ma 06 sept door sjonny67
Vrouw verzwelgt 181 kippenvleugels Uitgegeven: 6 september 2010 12:46 Laatst gewijzigd:...

home - singlesagenda - MVrienden - forum - oproepen - chat - datingsites - magazine - adverteren