|
|
|
|
|
Meer dan gemiddeld aardig vinden tijdens een Date
Ik had onlangs een date met een erg aardige dame, beiden voelden we ons op ons gemak, we vonden elkaar aardig en voelden ons tot elkaar aangetrokken, kortom het voelde goed…
We kusten elkaar en het smaakte naar meer… maar beiden hadden nog steeds het gevoel dat we de benodigde click misten, er was geen “wow” gevoel…
Ik ben niet zo’n dater en heb geen ervaring met dit soort gevoelens, ik kom duizenden mensen tegen en vind de één leuker (lees aantrekkelijker) dan de ander… maar ik ben een man en dus visueel ingesteld, kijk anders naar vrouwen dan vrouwen dat naar mannen doen…
Toch spraken we openlijk met elkaar over deze zaken, hoe zij en ik dat beiden beleefden en kwamen tot de slotsom dat we elkaar meer dan gemiddeld aardig vonden.
Mijn vraag is nu… is dit voor deze of gene herkenbaar of is dit slechts in mijn beleving zo?
Of is dit weer zoiets als… waarom komen mensen in mijn leven…?
|
|
Adam |
Laatst aangepast: 7-2-10 17:18
|
Meld misbruik
|
|
| Zo 07 feb 19:02 |
Meld misbruik |
Ja, dit is herkenbaar en ik vind het fijn als je daar zo open met haar over kunt praten. Ik had ooit een date die ik ook meer dan gemiddeld aardig vond, maar de vonk was er van beide kanten niet en is ook nooit gekomen. Hij was aangenaam gezelschap, intelligent, attent, met een geweldig gevoel voor humor, ...
De klik/vonk/chemie/... kan later alsnog komen of niet natuurlijk. De tijd zal het uitzwijzen of zij voor even of voor langer in jouw leven komt. Geniet ervan! |
|
| Ma 08 feb 16:52 |
Meld misbruik |
Hoi Adam,
Meer dan gemiddeld aardig. Is leuk gezegd, maar ik kan mezelf er in de praktijk niet zo veel bij voorstellen. Je zegt visueel ingesteld te zijn, en er was geen "Klik".
Het lijkt me dan dat als je afscheid nam, met of zonder kussen, en vervolgens op de hoek een andere vrouw tegenkomt die visueel aantrekkelijker is en een beetje met je flirt, dat je al snel je oorspronkelijke dat vergeten bent, ondanks dat ze meer dan gemiddeld aardig is.
Hoe kom ik hier op.
Dat "meer dan gemiddeld aardig" maken we allemaal denk ik wel mee, alleen heb ik niet het idee dat het blijft hangen, als er een ander opduikt. Als we niemand ontmoeten blijft het best hangen, maar dat is met de huidige communicatie middelen al niet mogelijk.
Maar ik ben benieuwd, hoe jullie erlkaar zien bij een volgende ontmoeting.
Maar deze bewustwording is zeker heel interessant. |
|
| Ma 08 feb 21:06 |
Meld misbruik |
Kom op 007... je snapt best wat ik bedoel.
Je date met iemand waar je al een tijdje mee communiceert en waar je toch een bepaald verwachtingspatroon bij hebt gevisualiseerd bij jezelf.
Je ontmoet elkaar, je wangt met elkaar en je gaat gezellig een bakkie doen. Alles is vanzelfsprekend, alsof je elkaar al jaren kent, geen enkele irritatie of verbazing, ze ziet er uit zoals je ongeveer had verwacht.
Je gaat een eind wandelen, rookt samen een sigaretje, kust elkaar voor het eerst en het voelt vertrouwd, maar er gaat geen vuurwerk af, geen elektrische shock… het is heerlijk en voelt vertrouwd…
Dat bedoel ik dus met meer dan gemiddeld… minder dan gemiddeld kus je niet, die geef je een hand of het blijft bij een wang.
Enfin… we zien wel… zolang we maar duidelijk afspreken elkaar niet te kwetsen… :) |
|
| Ma 08 feb 21:11 |
Meld misbruik |
Ik snap heel goed wat je bedoelt Adam.
Ook binnen MV ontstaat dit effect doordat mensen lang communiceren, en elkaar eindelijk ontmoeten op een MV uitje. |
|
Om te reageren moet je ingelogd zijn.
|
|
|