UITGELICHT
 |
|
Knuffel
Op Za 08 juli 06 door april
Ik heb hem overgenomen van een vriendin en sinds hij in mijn leven kwam ben ik helemaal a...
|
|
|
|
|
|
Waarom laten ze helemaal niets van zich horen?
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Sinds half januari sta ik ingeschreven op twee (betaalde) dating websites. Ik wil hier graag iets delen over mijn eerste indrukken en ik ben benieuwd of dat overeenkomt met de ervaringen van andere mensen. Ik zou ook wel willen weten of het voor vrouwen heel anders gaat dan voor mannen. (Ik ben zelf een man van 38, op zoek naar een vrouw).
Het eerste wat me tegengevallen is, is hoe weinig dames reageren op een berichtje. Ik kijk altijd goed naar de profielen van de dames, en als een profiel me aanspreekt dan schrijf ik vaak een kort berichtje, waarin ik probeer op een aardige manier duidelijk te maken waarom haar profiel me aanspreekt, en dat ik het leuk zou vinden iets van haar te horen. Ik doe voor elk berichtje dus mijn best om te laten zien dat ik haar profiel goed heb gelezen. Toch krijg ik van maar 1 of 2 op de 10 een reactie - de andere 8 of 9 laten nooit wat van zich horen, ondanks dat beide websites mensen aanraden om op z'n minst even te laten weten dat je niet geïnteresseerd bent. Die ene website heeft daar zelfs een knop voor, dus je kunt 't met één simpele muisklik laten weten. Waarom zijn er zoveel vrouwen die niet eens de moeite nemen om op die knop te klikken als ze 't niet zien zitten? Zijn ze bang om iemand af te wijzen, of krijgen leuke vrouwen binnen de kortste keren zoveel reacties dat ze het niet meer kunnen bijhouden?
|
|
jsp71 |
Laatst aangepast: 23-2-10 22:22
|
Meld misbruik
|
|
| Di 23 feb 23:42 |
Meld misbruik |
@JSP71: Ik ben ook een man in jouw leeftijdgroep.
Misschien ben ik wel de eerste die hier nu wél op jou reageert.
En wat jij schrijft komt mij maar al te bekend voor dus breek mij de bek niet open.
Ik sta er met mijn profiel anders nog aardig representatief op. Ook qua foto. Toch kan ik je melden dat ik op een van diezelfde site's zelf nóg minder reacties terugkrijg dan jou. De enige weinige reactie's zijn dan ook de bekende 'geen interesse berichtjes' of... scammers. Die met een leuke foto ook nog eens proberen jou een 4 cijferig sms nummer proberen te laten bellen. Opdat je vervolgens een leuke dame zou kunt contacten maar niet heus. Dat is nou bijna alles wat wij kunnen krijgen, en heimelijk lachen die dames ons smakelijk uit.
Houd op zeg ! een beetje leuke dames hebben het in deze tijd zo gemakkelijk. Jij of ik kunnen schrijven tot je een ons weegt en hen komt het zo aangewaaid, daar hoeven zij weinig voor te doen. |
|
| Di 23 feb 23:53 |
Meld misbruik |
@JSP en Jade,
Ik begrijp dat niet, in de tijd dat ik op datingsites stond, reageerde ik zowiezo altijd persoonlijk op iedereen die een persoonlijk berichtje stuurde.
Hartjes, zonder enige moeite dus, beantwoordde ik met een gebroken hartje (ook geen moeite dus).
Ik snap niet dat mensen zo omgaan met iemand die de moeite neemt een persoonlijk berichtje te schrijven. Jammer dat daardoor een beeld ontstaat dat alle vrouwen zo reageren.
Mitz |
|
| Di 23 feb 23:56 |
Meld misbruik |
Ik snap je wel, je wordt er niet vrolijk van.
Je steekt er geld en energie in en je krijgt er bijna of niets voor terug en natuurlijk ook je geld niet.
http//relatieplanet.nl/ 43%vrouw tegen 57% man.
Tel uit je winst ! |
|
| Wo 24 feb 00:04 |
Meld misbruik |
@Mitz:
"Jammer dat daardoor een beeld ontstaat dat alle vrouwen zo reageren" Of juist niet reageren.
Dat ben ik wel met je eens. Er blijven natuurlijk altijd genoeg vrouwen die dan wel zo beleefd geweest zouden zijn geweest om even iets van zich te laten weten. |
|
| Wo 24 feb 06:36 |
Meld misbruik |
@JSP en Jado
Ik zie het gisteravond in de chat al tegen je. Misschien zoek je te hard. Veel vrouwen hebben daar een radar voor. En kunnen zich dan benauwd gaan voelen.
Kan het niet zo zijn dat je profiel misschien te perfect is? Of ..... er zijn tal van zaken die je misschien minder aantrekkelijk maken voor vrouwen.
Neemt niet weg dat niet alleen de vrouwen niet antwoorden. Veel mannen doen dat ook niet. Ik denk dan maar zo als (in mijn geval) die mannen niet de moeite nemen om te reageren dat zij dan de kans missen om een mooi mens te treffen. Hun verlies denk ik dan maar.
Persoonlijk beantwoord ik altijd de berichtjes die ik krijg. Heeft voor mij met fatsoen te maken.
@jado
Je moet toch echt niet denken dat die verhalen van 100 mailtjes op een dag echt waar zijn. Uit persoonlijk ervaring weet ik dat dat niet zo is. Maar ik heb dan ook een behoorlijk selecterend profiel, want ik wil niet dat er alleen maar geile mannen reagere met van die onzinmails van je ziet er lekker uit en ik wil je neuken. Alsof vrouwen daarop zitten te wachten.
Een goed profiel weerspiegelt dat wat en wie je bent. Niet wie je misschien wilt zijn. Daar zullen de mensen het mee moeten doen.
Nobody is perfect he ..... and my name is Nobody ;-)
Oh ja nog wat, beschouw die datingsites (of mensenontmoetingssite zoals ik ze noem) als een grote kroeg. Ook in de kroeg krijg je niet met iedereen contact.... toch? |
|
| Wo 24 feb 07:36 |
Meld misbruik |
@All... ik sta zelf ook op een datingsite en beantwoord elk mailtje dat ik krijg!
Ben verder niet echt actief maar blijf wel netjes en beleefd.... ook al is iemand mijn type niet. Hij neemt wel de moeite om me te schrijven....
Moet weleerlijk zeggen dat ik vaak al braakneigingen krijg van sommige profielen.
Het "perfecte" straalt ervan af en de saaiheid ook.
Vaak houden ze allemaal van lekker uit eten, een keer uitgaan, vakantie, maar een avondje op de bank met een glas wijn is ook lekker.
Op tv kijken ze naar DWDD enz.
Ik ga dus echt voor een profiel met inhoud, wat iets zegt over de persoon...en wat humor bevat! |
|
| Wo 24 feb 07:44 |
Meld misbruik |
Correctie... ik reageer niet op mensen zonder foto! Staat er ook bij maar velen lezen niet en kijken alleen naar een foto! Zij geen moeite om te lezen, ik geen moeite om te reageren. |
|
| Wo 24 feb 07:57 |
Meld misbruik |
Bedankt voor jullie reacties. @Thecla, Sunshine: Misschien is mijn profiel inderdaad wel te "perfect". Ik ga er nog eens goed over nadenken...
Overigens gebruiken vrouwen ook vaak clichés in hun profiel. Ze zijn allemaal op zoek naar een man met humor en de 'klik' is ook erg populair.
Er zullen ook wel aardige mensen zijn, maar die zijn blijkbaar door de grote hoeveelheid ruis moeilijk te vinden. |
|
| Wo 24 feb 08:01 |
Meld misbruik |
@Jsp71... ik kan niet oordelen over vrouwelijke profielen want di elees ik niet.
Maar ik ga ervan uit dat die ook behoorlijk saai kunnen zijn.
Tip, schrijf liever wat minder, kladder wat humor erop en laat standaard dingen weg....
Ben benieuwd of het werkt:-)
Zou je profiel wel eens willen bekijken, gewoon om een eerlijke mening te geven als vrouw. |
|
| Wo 24 feb 09:17 |
Meld misbruik |
Hoi Sunshine,
Hieronder de tekst van mijn profiel op e-matching (even hier ge-copy-&-pasted, want je moet daar lid zijn om profielen te kunnen zien). Geef eerlijk je mening, wat vind je goed en slecht, alvast bedankt voor je feedback!
----------
Wie ben ik?
Om maar met een aantal steekwoorden te beginnen: Ik ben rustig, lief, betrouwbaar, intelligent, onafhankelijk, optimistisch, flexibel, romantisch, gepassioneerd, nieuwsgierig, ik kan goed luisteren. Ik ben geïnteresseerd in kunst, cultuur en muziek. Ik ben geen sportfanaat, maar ik doe regelmatig (minstens één keer per week) aan fitness en zwemmen om een goede conditie te houden.
Ik hou ook wel van diepgang, een goed gesprek, en ik heb liever een handjevol goede vrienden met wie ik een goede band heb dan een grotere groep meer oppervlakkige kennissen.
Als ik op vakantie ga, dan ga ik het liefst naar een niet al te toeristisch land, om de cultuur en de mensen daar te leren kennen. Maar ook bijvoorbeeld New York vind ik geweldig. Ik hou niet zo van nietsdoen of alleen maar op het strand liggen. Wel heb ik het liever te warm dan te koud...
Met mijn werk zit ik in een mannenwereld, ik kom in het dagelijks leven weinig leuke en vrijgezelle vrouwen tegen.
Wat voor iemand zoek ik?
Een leuke, lieve vrouw, die wat betreft karakter en interesses overeenkomsten met mij heeft.
Een vrouw die me af en toe weet te verrassen, die het leuk vindt om samen op avontuur te gaan. Liefde, vriendschap, goed met elkaar kunnen praten, elkaar volledig kunnen vertrouwen.
Smaak en vrije tijd
Muziekvoorkeur: Blues, Pop, Rock/Grunge, Jazz
Favoriete boeken:
Favoriete films:
Vrijetijdsbesteding: Fotografie, Gitaar spelen |
|
| Wo 24 feb 11:41 |
Meld misbruik |
@jsp71
Het onderwerp triggerde mij maar ik zal me er verder niet al te veel meer mee bemoeien.
En volgens mij pak jij het lang zo verkeerd niet aan zo jouw reactie's hier te lezen.
Je krijgt hier op mv/life vaak wél goede tips, en je kunt inderdaad nog even nagaan wat je anders kunt neerzetten in je profiel, doe ik ook. Maar ik denk dan ook niet dat er, evenals mijn profiel, veel mis is met de opstelling van jouw profiel op de datingsite's.
-jado- |
|
| Wo 24 feb 13:31 |
Meld misbruik |
@Jsp71.... oke, mijn eerlijke mening. (wat niet hoeft te betekenen dat het voor anderen ook zo is)
Alleerst zou ik zeggen... Saai!
Niet omdat het niet mooi of eerlijk is wat je schrijft, maar dit is zooooooooo standaard!
Menig vrouw leest dat niet eens.
je vertelt wel dingen over jezelf, maar zulke standaard dingen.
Ik zou bijv. meer interesse heben als je zou schrijven dat je een keer per maand 20 km ging fietsen om ergens een bossche bol te gaan eten...of zoiets.
DAT zegt nl. wel iets over hoe je bent.. In bovenstaand voorbeeld zou ik denken, die heeft humor, is een levensgenieter en een bougondier.
Snap je wat ik bedoel?
Met mijn werk zit ik in een mannenwereld, ik kom in het dagelijks leven weinig leuke en vrijgezelle vrouwen tegen.
Oeps.... Dat betekent dat hij buiten zijn werk ok weinig onderneemt dan?
Je zoekt een leuke lieve vrouw.... JA logisch.. dat zoekt toch iedereen??? Eigenlijk overbodige luxe denk ik dan.
Je zou ook kunen schrijven...ik zoek een vrouw met een mooie uitstraling zodat mijn lens van het fototoestel gewoon gedwonen wordt om jou te fotograferen!
(weten ze meteen dat dat een van je hobbies is)
Zomaar wat tips hoor.... en niet beledigend bedoelt maar juist opbouwend!
Succes ermee....
En mocht je beet hebben....dan hoor ik het graag:-) |
|
| Wo 24 feb 13:48 |
Meld misbruik |
@Sunshine, bedankt voor je feedback, ik vind het interessant om te horen wat je ervan vindt (en verre van beledigend), daarmee kan ik mijn profiel alleen maar beter maken!
Als er meer mensen zijn die feedback willen geven, dan hoor ik dat graag. |
|
| Wo 24 feb 13:50 |
Meld misbruik |
@Jsp71... als ik nog een laatste tip mag geven... Vul hier ook je profiel in en plaats een foto? Zo maak je meer vrienden en dat kan ook heel erg leuk zijn hoor:-) |
|
| Wo 24 feb 14:19 |
Meld misbruik |
@Jsp71
Mooi topic.
Ik denk dat Sunshine helemaal gelijk heeft, ook ik mis passie in je profiel. Waar ben jij anders in dan die 1,3 miljoen andere mannen?
Denk nog eens goed na over wat voor jou de ingrediënten voor een goede relatie zijn. De dingen die je zoekt zijn eigenlijk open deuren.
Ook in de opsomming van jij bent mis ik wat dingen.
Waar ga jij van uit je dak?
Waar kan ik je diep in de nacht voor wakker maken?
Wat ga je met die partner doen? vul het in.
Denk ook eens na of je wel op de juiste sites staat. In principe doet iedere datingsite hetzelfde, het hosten van een profiel en het hebben van een zoekfunctie, hoe meer profielen ze hosten, hoe duurder de site is. Hoe duurder de site is, hoe meer mensen waar voor hun geld willen, hoe meer waar voor hun geld mensen willen, des te minder krijg je antwoord als mensen geen interesse hebben.
Ik hoop dat je er iets aan hebt. |
|
| Wo 24 feb 14:52 |
Meld misbruik |
@JSP, het zijn helaas niet alleen vrouwen die zo reageren, maak andersom vaak hetzelfde mee. Je profiel, wmb. is er niets mee. Iedereen heeft andere behoeftes, ik heb geen behoefte meer aan zeer actieve, sportieve en avontuurlijke types. Maar ja, iedere vrouw is anders. Als jij achter dit profiel staat dan zou ik het zo houden. Evt. wat aanvullingen zoals hierboven maar alleen als je er zelf helemaal achter staat.
Als je nog maar kort op een datingsite staat heb je denk ik nog positieve verwachtingen. Mijn mening over datingsites is de laatste tijd, na 5 jaar, nogal naar beneden bijgesteld qua verwachtingen. Uitblijven van reacties, of ze blijven verder shoppen na leuke date etc.. Ik wil je niet ontmoedigen, maar het is m.i. erg boffen als je via dit medium snel een leuke relatie of vriendschap vind. Is mijn ervaring, maar wie weet heb jij wel geluk. Succes en laat je niet ontmoedigen door deze ervaringen. |
|
| Wo 24 feb 15:22 |
Meld misbruik |
@ Fantasia
Jammer dat je die ervaring hebt.
Vaak komt dat omdat er op datingsites te opervlakkig gezocht wordt en de verwachtingen te hoog gespannen zijn en nog een aantal andere oorzaken.
Het is jammer dat er een wildgroei is op dat gebied,iedere Tom, Dick and Harry opent tegenwoordig een datingsite en heeft de mooiste succesverhalen over mensen die elkaar gevonden hebben dankzij die site. Alsof zij het tovermiddel hebben uitgevonden om mensen aan elkaar te plakken.
Ik denk dat matchen nog steeds het werk is van twee mensen, die elkaar misschien zijn tegengekomen op een datingsite maar nog steeds zelf uit moeten vinden wat die ander betekent. |
|
| Wo 24 feb 18:40 |
Meld misbruik |
@Hallo Thecla:
Even nog mijn reactie op je eerdere posting.
Wat je schreef klopt ! die verhaaltjes van 100 mailtjes op een dag zijn ook niet waar. Ik geloof wel dat dames over het algemeen beter op de markt liggen dan mannen. Uiteraard zijn er bepaalde soorten mannen die toch om bepaalde redenen eerder succes hebben.
Evenals er vrouwen zijn die weer minder succes kunnen hebben in vergelijking tot anderen. Ik geloof ook niet echt dat 'geile mannen' met hun belachelijke mailtjes de dames overstelpen met reacties. Daar gaan de dames in 99% procent van de gevallen denk ik tóch niet op in, en daar komen ze dan wel op terug. Maar dat is ook niet helemaal waarover het nu in deze topic gaat.
----------
Het punt is eigenlijk dat de meeste vrouwen niet meer de moeite nemen zo beleefd te zijn om even te reageren met een kort berichtje. Dus blijkbaar ook niet na een normale [en geen geile] mail. Natuurlijk zijn er zat mannen op die site's die eigenlijk net zo laks zijn, en dat is ook wel weer waar.
Wat betreft te hard op zoek zijn en dames die het daarvan benauwd krijgen.
----------
Ten eerste: zelf staan zij eigenlijk ook niet voor niets op een datingsite ingeschreven, dus... dan ben je (actief) op zoek.
Ten tweede en voor mijzelf sprekend: zelf doe ik het vaak rustig aan. Dat houdt in dat ik zelf tijdelijk geen of weinig postings stuur naar vrouwen. Resultaat is dan ook dat er bijna niemand interesse in mij toont.
Mijn ervaring leert dat je beter zelf initiatief kunt tonen door je bekend te maken als je hoopt op een date. En dat laatste resulteert weer in het onderwerp van deze topic.
En een goed profiel weerspiegelt wie je bent en daar moeten ze het mee doen ja.
Maar wel een leuk onderwerp ! |
|
| Wo 24 feb 19:24 |
Meld misbruik |
@Diamond, het is m.i. een jungle aan het worden in datingsites-aanbod. Heb ik niets op tegen, de kwaliteit filter je er vanzelf wel uit. Maar ik begrijp uit deze en eerdere topics over dit onderwerp dat het meer het gedrag/mentaliteit is van velen wat we zo stuitend vinden. Het verder shoppen, niet reageren etc. Dat vind ik veel grover dan een mislukte date, in de zin van dat het niet klikte. Het is gewoon respectloos om niet te reageren op een berichtje, maar nog erger, na een leuke avond niet meer te reageren. Maar ja, dat gedrag vind je helaas overal terug, niet alleen op datingsites. |
|
| Do 25 feb 00:06 |
Meld misbruik |
@Sunshine, Diamond: Bedankt voor jullie feedback. Mijn profiel kan inderdaad wel wat verleidelijker en interessanter... het is inderdaad nu een vrij saaie opsomming, terwijl ik helemaal geen saaie standaardman ben... ;-)
Binnenkort maar eens iets leuks bedenken... (en ook m'n MVlife profiel invullen). |
|
| Do 25 feb 14:57 |
Meld misbruik |
@ll: Voor wat het waard is:
Zie topic nr.7673 9 jan.'06.
Beschouw dit zelf dan wel als mogelijke component bij de vraag van WAAROM dames niet of nauwelijks reageren op mailtjes van diversen mannen.
Is tegelijk ook een groot taboe in deze tijd en vlgs mij dan ook bijna niet of nauwelijks bespreekbaar.
Zie dit als plausibel en ervaar het dan ook zelf door de jaren aan de lopende band overal om mij heen.
Bijvoorbeeld: de leuke dames van rond de 30 hebben meestal vriend/kinderen terwijl legio mannen van rond die zelfde leeftijd gewoon simpelweg alleen zijn. En net alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Het is gewoon geworden. Vriendengroepjes vormen met vrijgezelle mannen is mij dan ook niet vreemd.
Kan er zelf dan ook weinig mee maar wat mij betreft mag het opgemerkt worden. En tja, datingsite's slaan hier vrolijk munt uit.
Iedere boerenl*l kan vandaag de dag wel 'n datingsite beginnen. Inderdaad ja, een wildgroei. |
|
| Do 25 feb 17:57 |
Meld misbruik |
@ Jado/...Topic 7673 bestaat niet! en eerlijk gezegd kan ik aan je reactie geen touw vast knopen?
Wat bedoel je hiermee? |
|
| Do 25 feb 18:08 |
Meld misbruik |
@ Sunshine
http://www.mvlife.nl/forum/topic.php?TopicId=57&highl= |
|
| Do 25 feb 18:15 |
Meld misbruik |
@Sunshine: Topic 7873 bestaat wel degelijk !
Gewoon even goed kijken ! en wat ik bedoel lijkt me wel duidelijk, toch ?!
Bij forum zoeken meest rechts aanklikken. Deze: >>
Vervolgens eentje naar links (768) en dan vind je topic nr 7673 vanzelf.
-jado- |
|
| Do 25 feb 18:33 |
Meld misbruik |
Dating via internet werkt niet !
Net zo min als contactadvertenties in een krant o.i.d.
Echter, aan het creëren van roze wolken kan wel lekker veel geld worden verdiend. Er is in het datingspel dus altijd wel een 'lachende derde'.
Waarom ?
Pure kansberekening.
Een nieuwe partner moet je gewoon ontmoeten, er oogcontact mee krijgen, een eerste gesprek mee aanknopen, en verder vertrouwen op de erotische antenne. Er ontstaat een 'klik' óf er ontstaat geen 'klik'.
Je moet dus gewoon zorgen dat je voldoende mensen ontmoet. Op het werk, op verjaardagsfeestjes, bij de sportclub, in het café, op het strand ...
Vroeger, toen ik nog zelf in de markt was, ging ik wel eens met een groepje vrienden (meest jongens, soms ook meisjes) op een druk terras in de stad zitten om het voorbijwandelende (vooral) vrouwelijk schoon te bekijken en te beoordelen. Zo telden wij o.a. het aantal voorbijgekomen dames dat zo op eerste aanblik wel aan onze amoureuze voorkeuren zou kunnen beantwoorden.
Nou, dat aantal viel achteraf vaak behoorlijk tegen. Zo ongeveer één op de twintig dames bleek dan 'in aanmerking' te komen. Later heb ik nog eens ergens gelezen dat dit soort kansberekeningen ook door wetenschappelijk onderzoek schijnt te worden bevestigd.
Projecteer deze berekening nu eens op
internetdating ?
Als van elke 100 dames die zich op een datingsite aanbieden, er slechts 5 aan de 'papieren verwachtingscriteria' beantwoorden, dan wordt de spoeling al erg dun. Komt het met één van deze vijf desondanks tot een eerste ontmoeting, en dus "oogcontact", dan is de kans op de 'klik' nog maar uiterst klein. Goed de volgende datingsite dan maar, en opnieuw één dame in de ogen kunnen kijken. Kortom, heel veel energie steken in een zeer mager resultaat.
Beter is het om je contactennetwerk 'in real life' te vergroten met in je achterhoofd de wens of hoop om ooit hier je prins of prinses op het witte mobiel te ontmoeten.
Als je inderdaad weinig juiste contacten hebt via werk, verenigingen, café of strand, dan is een contactennetwerk (zoals MVlife) misschien een goed alternatief. Maar dan moet je ook regelmatig hier je smoeltje laten zien. Lekkerlui achter je laptoppie blijven hangen, levert in elk geval niks op.
Door regelmatig deel te nemen aan georganiseerde activiteiten, zoals wandelingen, borrels, kampeerweekendjes, museumbezoeken, eetclubs, comedynights, leer je in snel tempo veel mensen kennen die ook vaak 'ergens naar op zoek' zijn.
Maar, ja die ene "oogopslag", die "klik met de wimpers", dat geheimzinnige glimlachje, het korte intelligente gesprekje aan de bar, die moeten 't 'm uiteindelijk dus wel gaan doen.
Oja, je mag hier bij MV dus echt niet 'daten' ;~)) |
|
| Do 25 feb 18:33 |
Meld misbruik |
Deze pagina kan niet gevonden worden
Je raadt het al, deze pagina bestaat niet. Je hebt op een oude of foutieve link geklikt, of je hebt een tikfoutje gemaakt. Op deze pagina is helemaal niets te vinden, dus je zal hier waarschijnlijk ook wel niet willen blijven. Klik hier om terug te gaan naar de homepage van MVlife. Als je niets doet word je na 5 seconden automatisch doorgestuurd. Veel plezier verder op MVlife!
Oftewel...dit krijg ik als ik topic 7673 op zoek!
Vind het altijd raar als ik iets niet begrijp en dat dus aan geef dat men dan toch zegt dat het duidelijk is???
Ik zal wel heel erg dom zijn dan denk ik dan maar..... |
|
| Do 25 feb 18:37 |
Meld misbruik |
@Yooozt... mijn laatste relatie via Lexa, 1e date en 2,5 jaar een relatie gehad!
Mijn jongste broer is getrouwd en kent zijn vrouw via.... Knuzz!
En mijn oudste broer heeft nadat hij zijn vrouw verloren had, een reactie gestuuurd via Marktplaats! Hij gaat in juni samenwonen!
Soms werkt het dus wel... en ik geloof er heilig in! |
|
| Do 25 feb 18:37 |
Meld misbruik |
Oeps @ Sunshine
Deze fout is dus geen 'klik' |
|
| Do 25 feb 18:39 |
Meld misbruik |
@ Sunny
Ik geloof ook heilig .....
...... in Sinterklaas ;~))
Maar dat ze jou ooit hebben laten lopen ? |
|
| Do 25 feb 18:44 |
Meld misbruik |
Sunshine: probeer anders eens via 'mv/profielen zoeken' en tik de nickname: "son-of-a-bitch"
Kijk vervolgens bij de 'stellingen' van deze persoon.
Nogmaals, en ik blijf er bij, topic 7673 bestaat gewoon !! |
|
| Do 25 feb 18:58 |
Meld misbruik |
De link naar topic 7673:
http://www.mvlife.nl/forum/topic.php?TopicId=57&highl= |
|
| Do 25 feb 19:47 |
Meld misbruik |
@Yoooozt... ik snap het ook niet, en ik ben toch zo leuk! :0)
Ga even op een site kijken of er nog wat leuks rond loopt! |
|
| Do 25 feb 19:57 |
Meld misbruik |
@ Sun
Ja, heel erg leuk, blond, slank, i.b.v. eigen huis (pardon villa) met zwembad,
;~))
Snap ook niet waarom de 'heren' niet 'happen'.
Aan jou ligt het zeker niet.
;~0 |
|
| Do 25 feb 20:02 |
Meld misbruik |
@Yoost...krijg net een reactie binnen, ga ff kijken oke? :-)
mmm, een leuke, erg oude man die ik al 4 keer eerder "äfgewezen heb".
Zullen we daar eens een poic over openen...mensen die niet kunnen lezen of zo??? |
|
| Do 25 feb 20:28 |
Meld misbruik |
Nee, mensen die 'leren lezen'.
Bij het 'lezen leren' moet je veelvuldig de zelfde woordjes herhalen. Weet je nog: "Aap, Noot, Mies, ...."
Dus even geduld nog, binnenkort (na 20x) begrijpt 'íe het misschien wel.
; ~)) |
|
| Do 25 feb 20:36 |
Meld misbruik |
haha, zie nu mijn eigen schrijfstijl. Zal eens mijn profiel nakijken...misschien is het inderdaad onbegrijpelijk:-)
Maar ik ga even de goede man nogmaals geduldig duidelijk maken dat hij toch echt 20 jaar boven mijn doelgroep zit en blijf netjes:-) |
|
| Do 25 feb 20:45 |
Meld misbruik |
@Sunshine, je blijft veel te netjes, zit er geen blokkeerknop voor zijn profiel op die datingsite? Is soms de enige manier, niet netjes maar wel duidelijk. |
|
| Do 25 feb 21:23 |
Meld misbruik |
Fantasia.... hij staat nu op blokkeer:-) Maakt ook maar een grapje. Als hij het na 4 keer nog niet door heeft zal dat na 10 keer nog niet gebeuren denk ik.... |
|
| Do 25 feb 22:04 |
Meld misbruik |
Ik heb een maand of twee op e-matching gestaan. Netjes overal op gereageerd. Maar het werd mij een beetje teveel. Al die foto's, verhalen, lieve woorden. Het was net een snoepwinkel, waarbij ik mij bij elk snoepje afvroeg: zou die wel echt lekker zijn... Denk zelf dat datingsites een handig instrument zijn om iemand te vinden waarmee je gezellig een hapje kunt gaan eten o.i.d. En nog spannend ook! Maar voor het vinden van een duurzame relatie moet je heel veel geluk hebben. En als ik dan de ervaringen van Sunshine lees denk ik dat maakt die kans voor mij alleen maar weer kleiner... :-)
Maar om al die vrouwen die niet reageren even bij te staan. Zij zullen wellicht iemand gevonden hebben waar ze zich zo happy bij voelen dat ze vergeten hun profiel te verwijderen..... Of word ik nu ongeloofwaardig? |
|
| Do 25 feb 22:04 |
Meld misbruik |
@Sunshine, misschien is ie wel gewoon heel kort van geheugen;-)
@JSP, ik weet niet of je op dit soort feedback zit te wachten, blokkeren kan dus ook, erg hè, vrouwen ;-))? |
|
| Do 25 feb 23:06 |
Meld misbruik |
Hallo allemaal... @Fantasia, nee hoor, ik vind het leuk dat jullie hier zo allemaal schrijven, ga door! :-)
Ik heb het de afgelopen en komende dagen erg druk met werk overdag en afspraken 's avonds. In het weekend ga ik eens iets spannenders voor mijn e-matching profiel bedenken en dan post ik het weer hier. Ben benieuwd wat jullie daar dan van gaan vinden.
(Ik heb nu ook wat ingevuld bij mijn MVlife profiel en een foto geplaatst, maar 't duurt even voordat 't is goedgekeurd...). |
|
| Do 25 feb 23:08 |
Meld misbruik |
Mijn ervaringen zijn redelijk vergelijkbaar met alles wat ik hierboven gelezen heb. Van de 2 contacten waar ik een paar mailtjes mee heb gewisseld, kwam in beide gevallen (zonder duidelijk aanwijsbare reden) geen reactie meer terug. Toen internet-dating maar op gegeven.
Dat ik een vreselijk persoon zou zijn in de ogen van de mensen met wie ik contact heb gehad, zou ik prima vinden, maar ik vind het fatsoen nu ver te zoeken. |
|
| Vr 26 feb 10:35 |
Meld misbruik |
Ik heb t zelf in een update op mijn profiel gezet dat ik het echt niet begreep dat iemand niet gewoon de beleefdeid op kon brengen om een berichtje terug te sturen...
Ik heb een haat/liefde verhouding met datingsites..dus dat betekent dat ik er met regelmaat op sta maar na het gevoel te hebben dat ik een van de velen ben en op de reservebank wordt gezet er weer snel afga...
Perfektie is de eis .. en als je ook maar iets afwijkt van het ideale beeld dat iemand door het grote aanbod heeft gecreerd kun je gaan... |
|
| Vr 26 feb 13:34 |
Meld misbruik |
Gossie @ Sunshine,
Zit ik nu al werkelijk 15 jaar boven jouw doelgroep ;~(( ?
@ Holla-Ballar
Je maakt ons wel nieuwsgierig ;~))
Hoe VRESELIJK moet jij wel niet zijn om van ons geen feed-back meer te kunnen krijgen ?
@ Allemaal
Kom op 27 maart gewoon allemaal naar "Stennis in STunnis". Daar kun je op één avond al je potentiële dates afwerken. (Zie de AGENDA)
En je hoeft je niet te lang op een antwoord te wachten.
;~))
--- zit ik waarempel nog reclame voor een ander te maken --- |
|
| Vr 26 feb 16:53 |
Meld misbruik |
Goedemiddag allemaal!
Als single sta ik ook op zo'n datingsite. Ik vind het over het algemeen te vergelijken met de Wehkampsite...Je ziet er soms wat leuks maar na nog een paar keer klikken vraag je je af 'wat moet ik ermee?' ;-)
Ik ben er gratis lid dus dan kan je er vrij weinig. Moet ook eerlijk bekennen dat ik niet altijd een (zo'n standaard) reactie terugstuur.
En ik weet ook dat dat niet netjes is...het is wel zo dat als ik inlog dat dat meestal zorgt voor een stuk of vier reacties (vaak ook van die interesseberichtjes omdat die mannen natuurlijk ook geen lid zijn).
Heel toevallig kreeg ik vanmorgen een 'leuk' berichtje met de vraag of ik zin had in een wandeling met een normaal emailadres er in.
En nu dacht ik...vooruit doe eens gek en mailde terug vertel me maar waar en wanneer...Behoorlijk spontaan toch? ;-)
Zie ik net het mailtje wat daarop terug kwam.
'Ik heb een aantal vrouwen aangeschreven en wil je mij even laten weten wat jouw profiel is op de relatiesite...'
Dit vond ik zo'n enorme afknapper...haha...dat ik enkel maar de woorden 'Laat maar...' heb teruggemaild. ;-) |
|
| Vr 26 feb 17:09 |
Meld misbruik |
@Sjuul, jedum zeg, wat een eik.. , te grof voor woorden, hij kan toch zeker zelf nog wel terugvinden wie hij berichtjes heeft gestuurd? Lekker simpel zeg.
Ik kreeg een keer een mail nadat we eerst wat berichtjes hadden uitgewisseld, kreeg ik een heel levensverhaal te horen, alleen de aanhef begon al met een andere naam dan de mijne. Dat je geen zin hebt om iedere keer weer je verhaal op te schrijven ok, maar dat je dan niet weet aan wie je het stuurt. Wel even bij de les blijven als je aan het shoppen bent. |
|
| Vr 26 feb 17:31 |
Meld misbruik |
Ja vreemd is het wel Fantasia...en eigenlijk ben ik nog een beetje overdonderd door het mailtje wat ik net op mijn 'laat maar' kreeg.
Het was de volgende zin:
dom wijf, je zal er wel niet uitzien !
Hierdoor heb ik wederom zoiets van...wat zitten daar voor mensen.
Zulke mannen (en misschien ook vrouwen) verpesten het wel van anderen die wel gewoon serieus bezig zijn op zo'n site.
Zelf zal ik hierdoor nu ook weer iets minder spontaan reageren.
Ben ook wel blij dat ik vandaag in de regen mijn boodschappen op de fiets heb gedaan ipv een wandeling...die boodschappen heb ik nu tenminste in huis. ;-) |
|
| Vr 26 feb 17:41 |
Meld misbruik |
@Sjuul, nou ja, wat kun je hier nog op zeggen, zo laag bij de grond, ongelofelijk... wees achteraf maar blij dat het geen wandeling is geworden, die was al snel door de mand gevallen, wat een mentaliteit. Ik zou het niet kunnen laten om hem een sneer terug te geven. Daar vraagt ie toch om? Maar ja, het is evengoed om uit je vel te springen en dat maakt je wel minder spontaan. Is ook mijn ervaring. Paar maanden afkicken en dan weer voorzichtigjes aan beginnen. |
|
| Vr 26 feb 18:19 |
Meld misbruik |
Ik ben heel blij dat ik niet met hem ben gaan wandelen. Vreselijk als zo iemand op zo'n manier in elkaar steekt. Eigenlijk heeft het natuurlijk ook wel wat komisch, iemand reageert op je profiel, krijgt een soort van afwijzing (na een stommiteit van hemzelf) en moet dan nog even 'na-trappen'.
Eerst wilde ik inderdaad nog een reactie terug sturen. Maar besloten het lekker zo te laten. ;-) |
|
| Vr 26 feb 18:33 |
Meld misbruik |
Tsjonge Sjuul, je hebt dan net de verkeerde getroffen. Ik ga er maar vanuit dat dat soort rare aso's uitzonderingen zijn en dat er toch ook heel veel leuke, aardige mensen zijn die het wel serieus en netjes menen. Laat je niet uit het veld slaan door die ene rare die jij nu net moest treffen...
Ook van die "geile mannen" die alleen maar willen neuken en dan meteen zo'n grof bericht sturen... die kunnen maar beter naar de hoeren gaan dan zich zo te misdragen... |
|
| Vr 26 feb 19:02 |
Meld misbruik |
@sjuul, je kreeg vanmorgen een 'leuk' berichtje met de vraag of je zin had in een wandeling. Je mailde vervolgens terug op het normale mailadres.
Later kreeg je er eentje terug met: 'Ik heb een aantal vrouwen aangeschreven en wil je mij even laten weten wat jouw profiel is op de relatiesite...' Er lijkt mij iets te ontgaan.
Ik vraag me dus af hoe het nou kan dat hij jouw profiel niet gezien heeft, terwijl hij jou een bericht stuurt op de site zelf ??
Maargoed, ik krijg zelf steeds méér mn bedenkingen over het datingsite's gedoe. Er zit daar volgens mij een hoop 'kaf onder het koren' En zooo 'goedkoop' allemaal ! Je mag over het algemeen genomen van geluk spreken wanneer je daar serieus wat mee opschiet. Laat staan daar de liefde van je leven vandaan haalt. Heb over dit alles mijn eerdere mening dan ook niet onder stoelen of banken gestoken. |
|
| Vr 26 feb 19:27 |
Meld misbruik |
Ja jsp, ik hoop echt dat ze niet allemaal zo zijn hoor ;-(...
jado, dat snapte ik dus ook niet vandaar dat ik zoiets had van laat maar...Waarschijnlijk (ik heb er nog even over nagedacht haha...) iemand die een stuk of -tig eventuele toekomstige 'wandelkandidaten' zo'n zelfde berichtje stuurt. Bovendien is mijn emailadres hetzelfde als mijn naam dus dan heb je echt zoiets van 'raar' |
|
| Vr 26 feb 19:59 |
Meld misbruik |
@sjuul: ja, behalve je overeenkomtige naam met email is het nog wel te verklaren. En dat van: 'dom wijf, je zal er wel niet uitzien' zal wel meevallen anders had ie o.a. jou niet 'uitverkoren' om te gaan wandelen. |
|
| Za 27 feb 10:10 |
Meld misbruik |
Jammer, jammer... ik heb nog nooit ge-internet-date, en ben ook niet van plan dit te gaan doen, ZEKER niet na bovenstaande verhalen! De heren zijn vast heel oprecht, en op zoek naar Echte Liefde, maar zoveel verbittering, zo'n groot gevoel voor afwijzing, enkel omdat een wildvreemde je geen berichtje terugstuurt?... Bedenk wel dat veel luitjes op datingsites al fijn een relatie hebben, of gewoon kicken op veel reacties, of het domweg niet zoveel interesseert.
Tip: ga lekker bij een sportvereniging, of een uitgaansvereniging.
Of naar een "echt" bemiddelingsbureau, waar je voor betaalt maar met iemand om tafel gaat zitten zodat je eigen profiel ook fatsoenlijk opgemaakt wordt (ja daar zit 'm vaak de crux he...zelf ook met de billen bloot..)
Succes!! |
|
| Za 27 feb 11:03 |
Meld misbruik |
@JSP... ik vraag me nu af of je nog iets met de tips van de mensen hier hebt gedaan?
Trouwens dat de meeste alleen naar Foto's kijken is algemeen bekend. heb zelf al eens heel mijn tekst weg gehaald en kreeg net zoveel reacties dus....
Qua foto's is ook nog een verhaal apart.
Een mooie profielfoto laat zien wie je bent. Hij is van dichtbij en zonder zonnebril of zoiets.
Een rimpeltje extra op de foto? Mooi toch! Rimpels zijn levenslijnen....
Afknappers (voor mij dan) fotos met zonnebril, naast hun speeltje, meestal de auto dus met sleutels vaak in hun hand....brrrrr
Moet dan altijd denken aan Herman Finkers die stelde dat een grote auto ter compensatie is:-0
Ach... een goed profiel neerzetten wordt zo een hele dagtaak:-) het is maar goed dat niet iedereen hetzelfde denkt:-) |
|
| Za 27 feb 11:57 |
Meld misbruik |
Hoi Sunshine, zoals ik al schreef ga ik dit weekend eens nadenken over een meer spannende tekst voor mijn profiel. Bedankt voor je tips hierover. Ik ben vanochtend bezig geweest met het maken van nog een goede foto van mezelf (valt nog niet mee om er een te maken waar ik tevreden mee ben...).
(p.s. hoe lang duurt het voordat de tekst van je MVlife profiel is goedgekeurd? ik heb 't al een paar dagen geleden aangepast maar 't staat er nog steeds niet op). |
|
| Za 27 feb 11:59 |
Meld misbruik |
@Jsp... de mv redactie heeft ook weekend nu, dus zal pas na het weekend gekeurd worden.
Maar je hebt in ieder geval iets te doen het wekend:-) |
|
| Za 27 feb 12:19 |
Meld misbruik |
Een kleine tip misschien voor ieder die voor het eerst contact gaat zoeken met een mogelijke nieuwe date:
Er bestaat een mogelijkheid om een tijdelijk e-mailadres te maken via 'trashmail'. Dit adres wordt anoniem gekoppeld aan je werkelijke e-mailadres en automatisch na 30 dagen opgeheven.
Mocht je dus net als Sjuul zo'n hufter treffen dan is je identiteit goed afgeschermd.
www.trashmail.net
---
O ja, ik reageer ook wel eens NIET op e-mailtjes van verliefde blonde russische dames van pakweg 22 jaar, voor wie ik de alllerliefste, allermooiste, aller... aller... aller... ben.
Nu vinden jullie mij zeker ook zo'n h..... ?
;~)) |
|
| Za 27 feb 12:24 |
Meld misbruik |
@JSP71
Ik hou toevallig wel van saai, veilig en betrouwbaar. Die vrouwen zijn er natuurlijk ook.
Misschien een negatieve eigenschap van jezelf erbij zetten, want je komt erg perfectionistisch over in dat stukje. En je vraagt iemand met overeenkomstige karaktereigenschappen en interesses (dan krijg ik daar de kriebels al van. Ik ben zeker niet perfect). De meeste mensen gaan natuurlijk eerst af op uiterlijk. Je moet ergens beginnen in het doolhof van singels nietwaar. Iemand kan nog zo'n leuk karakter hebben als er geen lichamelijke aantrekkingskracht is, houdt het op. Ook denk ik dat er veel mensen op die sites zijn met de instelling van 'we zien wel'. Ik ken zelf een man die er al acht jaar op zit en alleen reageert als iemand hem aanschrijft maar zelf nooit actie onderneemt.
Eigenlijk is het heel simpel. Vrouwen moeten mooi en vruchtbaar zijn (èn in deze tijd zichzelf financieel kunnen onderhouden) en mannen moeten bescherming kunnen bieden (ook financieel, dus flink in de slappe was zitten). Zo kunnen de sterksten overwinnen en dit alles zuiver en alleen in het kader van het in stand houden van ons ras.
We verbeelden ons een hoop, maar zóóó lang wonen we nog niet in iets anders dan in grotten :))) |
|
| Za 27 feb 12:37 |
Meld misbruik |
@JSP71
Overigens zit ik pertinent op MV omdat dit GEEN datingsite is. (Ben ook bijna 20 jaar ouder als jij) Heb zes jaar veel gedate via een relatiesite. Ben hartstikke leuke mensen tegengekomen want iedereen heeft weer andere interesses, dus van iedereen leerde ik weer wat, maar heb toen toch weer verkeerd gekozen en ben er nu wel klaar mee. Want waar val je op he? Is het herkenning? En is dat dan wel of niet goed voor je?
Ik wens jou in ieder geval heel veel succes toe.
Wie niet waagt die niet wint :))) |
|
| Za 27 feb 12:41 |
Meld misbruik |
@ Shona
Heb jij nu al verloren dan ?
;~)) |
|
| Za 27 feb 13:11 |
Meld misbruik |
@Yooozt: Ik wil even opmerken en over russische dames gesproken. Op de 'beste' datingsite van Nederland posten veel hufters, en misschien zelfs méér dan je normaal zou verwachten. Graag zou ik er politiewerk van gaan maken, alleen valt er moeilijk wat tegen te doen en dat weten die hufters natuurlijk.
Als je je mailadres gegeven hebt aan de 'dame' die je onlangs op die site benaderd hebt, krijg je regelmatig diezelfde mail:
1.50 euro per verzonden bericht:)don't worry dat betaal ik ook)
Nou ik zie het wel maar hoop wel dat je reageert...knuffel Daphne"
De site's lijken veelal te worden misbruikt door valse profielhouders die iemand onder valse voorwendselen op kosten proberen te jagen via dat sms-systeem, en andere oplichters die zich natuurlijk uitgeven voor 'russische dames'. Natuurlijk ook je moet er niet intrappen, maar ik vind het schandalig, meer dan schandalig dat je (notabene)op de beste site van Nederland inplaats van leuke reakties van zulks misselijkmakende troep aangeboden krijgt !!
:)) |
|
| Za 27 feb 13:19 |
Meld misbruik |
@Jado... volgens mij schat je Yoozt een beetje verkeerd in:-) |
|
| Za 27 feb 13:23 |
Meld misbruik |
@Sunshine... ik wil mijn ervaring delen met iemand, dat is wat anders |
|
| Za 27 feb 13:23 |
Meld misbruik |
Dus...over inschatten gesproken-:))) |
|
| Za 27 feb 13:25 |
Meld misbruik |
Oke sorry... dacht dat je hem WilDe waarschuen.
MiJn fout dus! |
|
| Za 27 feb 13:33 |
Meld misbruik |
Ach, een gewaarschuwd mens telt zijn knopen, voor hij zich in een russische roulette stort, niewaar ?
Ja, hier bij MV komt af en toe ook wel eens zo'n russische schoonheid langs. En die wordt dan breed op deze site bemeten en publiekelijk besproken
Kijk, dat is nou het mooie van MV.
;~)) |
|
| Za 27 feb 13:43 |
Meld misbruik |
Ze verdwijnen hier ook weer net zo snel als ze gekomen zijn haha..
m.a.w. 'foutje, verkeerde site' |
|
| Za 27 feb 14:00 |
Meld misbruik |
Ik heb ook een paar keer e-mailtjes gehad van dat soort Russische dames; geen idee hoe ze aan mijn e-mail adres zijn gekomen, die mails komen niet via de datingwebsites waarop ik sta.
Bijvoorbeeld Julya, die eruit ziet als een superknap fotomodel en die doet alsof ze me al een hele tijd kent. Ik ben bang dat Julya in werkelijkheid een dikke Oost-Europese vrachtwagenchauffeur is met een grote snor... ;-)
Op dat soort mailtjes reageer ik natuurlijk niet, dat zijn overduidelijk oplichters. |
|
| Za 27 feb 14:26 |
Meld misbruik |
haha, vrouwen krijgen deze mailtjes ook hoor... ze kijken niet zo nauw! |
|
| Za 27 feb 14:53 |
Meld misbruik |
Tja Sunny, ik kan aan jouw e-mailadres ook niet zien of jij een grote snor hebt, in een poolse vrachtwagen rijdt en de omvang van Sugar Lee Hooper hebt.
;~)) |
|
| Za 27 feb 14:59 |
Meld misbruik |
@Yooozt...oeps betrapt nu:-)
Maar die snor scheer ik tegenwoordig! |
|
| Za 27 feb 15:28 |
Meld misbruik |
Wat betreft die mailtjes van oplichters: het fijne ervan weet ik niet maar via het Googlen van criminele e-mails las ik wel ns over: het kopieeren van e-mailadressen van ingeschrevenen op datingsites door criminelen. Deze zouden dan weer verkocht worden aan spammers. En via spammers wordt er gehandeld met die oplichters welke via mooie praatjes en foto's contact zoeken doordat ze e-mailadressen hebben, en hopen dat iemand 'hapt' Maarja, wie trapt hier vandaag de dag nog in, zo bekend als het langzaamaan geworden is -:) |
|
| Za 27 feb 15:44 |
Meld misbruik |
@ Jado
Beetje naïef ben je wel, of gewoon onwetend.
De grootste bron van spam zijn thuiscomputers die slecht zijn beveiligd. Er zwerven talloze virusprogrammaatjes over het internet die complete adresboeken van jouw en duizenden andere computers kopiëren (zeg maar stelen) en vervolgens misbruiken.
Ook zijn er van die domme gansjes die hetzelfde e-mailtje aan zo'n 10, 20, 30 of soms meer personen tegelijk sturen, waarbij ieder ieders e-mailadres te zien krijgt, omdat men nog nooit van de BCC functie (= Blind Carbon Copy) heeft gehoord.
Er hoeft in de keten maar één slecht beveiligde computer tussen te zitten van waaruit jouw en mijn e-mailadres kan weglekken naar de grijpgrage klauwen van de digitale onderwereld.
Dus net zoals je bij het vrijen een condoom gebruikt, moet je bij het e-mailen BCC gebruiken, en natuurlijk goede virus- en spambeveiliging.
;~)) |
|
| Za 27 feb 16:04 |
Meld misbruik |
Weer wat geleerd!!
Moet bij het vrijen een condoom gebruiken.
Nu nog even uitzoeken hoe, waar, waarom en waaromheen? |
|
| Za 27 feb 16:10 |
Meld misbruik |
@ Zonneschijntje
Heel pienter.
Je wordt vast een hele vestandige grote meid.
En tegen de tijd dat je je eerste vriendje om de vinger gaat winden, wordt je de rest vanzelf duidelijk. |
|
| Za 27 feb 16:10 |
Meld misbruik |
@ Jooozt: Onwetendheid ? Ja, zou kunnen. Ik leer ook steeds weer wat bij net als bij deze dan. Schreef daarom al dat ik ook niet het fijne ervan weet. De een weet soms iets wat de ander niet weet. En wat je leest op google hoeft dus ook niet de waarheid te zijn.
Ik heb zelf een goede virus en spambeveiliging, en waar dan ook nog nooit maar iets doorheengekomen is. Desondanks zal ik niet zo snel gaan internetbankieren om zo maar wat te noemen. Daar ben ik toch weer veel te huiverig voor.
-jado |
|
| Za 27 feb 16:34 |
Meld misbruik |
Yooozt... om mijn vinger winden! Aha, nu snap ik het!
Thanx, big brother:-) |
|
| Za 27 feb 16:38 |
Meld misbruik |
BCC functie (Blind carbon copy)
Een goeie tip dus ;) |
|
| Za 27 feb 18:17 |
Meld misbruik |
Ach datingsites hele diepe zucht....pfffff is daar al niet alles over gezegd en geschreven...boeken onderzoeken etc etc....
ooit 3 maanden lexa....een collega van mij had na 3 reacties de man van haar leven gevonden met geld en huizen in Frankrijk...
Een vriendin van mij vond ooit de man van haar leven in de Volkskrant..
En ik ach een stelletje zielepoten die bij mij zochten wat ze bij hun partner niet kregen....of verwachtten dat ik tijd voor hun vrijmaakte voor zaken reisjes of andere escapades...en hoewel ik toch best wel een avontuurlijk type ben ging mij dat soms te ver..
Een kennis vergeleek het eens met een grote snoeptrommel dat je te veel keuze hebt heeft de ene niet dat wat je zoekt neem er staan nog genoeg andere profielen.. en als ik nu zelf heel eerlijk ben ze willen inderdaad allemaal langs het strand wandelen,voor de open haard zitten met een glas wijn etc etc... zucht zo voorspelbaar..
Ik heb het opgegeven ben er denk ik niet zo geschikt voor... heb geen zin meer in die botte ongeinteresseerde benadering... |
|
| Za 27 feb 18:31 |
Meld misbruik |
@ Liz-
Maar ze hadden niet allemaal met jou op een pontje naar Pampus gewild
;~)) |
|
| Za 27 feb 18:36 |
Meld misbruik |
@Jado quote: Houd op zeg ! een beetje leuke dames hebben het in deze tijd zo gemakkelijk. Jij of ik kunnen schrijven tot je een ons weegt en hen komt het zo aangewaaid, daar hoeven zij weinig voor te doen.
Nou hier ben ik het helemaal niet mee eens!!
Ook ik sta op enkele datinsites. Ik mag dan wellicht wat ouder zijn dan jullie maar zie mezelf nog altijd als een leuke dame. Ik zal even mijn probleem als "leuke en gekleurde dame" toelichten. Als ik überhaupt al een reactie van een man (terug)krijg, dan is het er of één die erop uit is op een sexdate omdat hij denkt dat wij donkere vrouwen fantastisch goed zijn hierin. Hiervoor speelt mijn leeftijd geen rol.
Ik krijg dan zelfs reactie van jongemannen vanaf een jaar of 26. Voor de rest ben ik te oud of is mijn haar niet blond genoeg. De serieuzere reacties zijn weer van mannen die in of ruim boven de pensioen gerechtigde leeftijd zitten. Sorry maar ik voel mij echt te goed om alleen als lekker sexdier te dienen of als groen blaadje om nu reeds mee achter de geraniums te kunnen gaan zitten. No Way!!! Ik ben spontaan, gezellig, ik leef, ik geniet en het enige waar ik naar op zoek ben of beter gezegd wat ik als aanvulling in mijn leven mis is net zo een leuke en spontane vent waar ik samen mee kan genieten. Iemand die weet wat het is om kinderen op te voeden, heb ik ook. Iemand die nog vol en midden in het leven staat en druk is met van alles en nog wat, net als ik. That's all.
Dit zijn simpel mijn ervaringen met datingsites en niet bedoeld om wie dan ook met mijn opmerkingen te kwetsen. |
|
| Za 27 feb 18:49 |
Meld misbruik |
@ Brownsweets
Nog wel even 'n fotootje plaatsen en je profiel verder invullen en je hoort er dus helemaal bij in deze gemêleerde en kleurrijke klup.
Een Hartelijk Welkom, dus.
;~))
(zal onze Liz_ vast wel met me eens zijn ?) |
|
| Za 27 feb 19:00 |
Meld misbruik |
@Yooozt
Fotootje en profiel zijn ingevuld hoor, maar ook hier moet ik eerst nog door de keuring zien te komen voordat het geplaatst wordt ;-)
Dank voor je welkom. |
|
| Za 27 feb 19:23 |
Meld misbruik |
@Yooozt:maar die pont naar Pampus is al zoooooo lang geleden.En die zat toch al vol
@Brownsweets:stop met zoeken...dat geeft rust en ruimte... de man die je zoekt vind je echt niet op datingsites of op een of andere internet sites.. |
|
Meld misbruik |
@Yooozt:maar die pont naar Pampus is al zoooooo lang geleden.En die zat toch al vol
@Brownsweets:stop met zoeken...dat geeft rust en ruimte... de man die je zoekt vind je echt niet op datingsites of op een of andere internet sites.. |
|
Meld misbruik |
Ach, die keuring is slechts een formaliteit.
Ik ben er toch ook goed doorheen gekomen ;~))
Er moet alleen even worden gecheckt of je geen bloedgeil russisch fotomodel van 21 jaren bent, met een grijze baard, een paspoort met veel oudere geboortedatum en een bankrekening die dringend moet worden aangevuld.
'k Hoop dat je hier bij MV je 'ei' zult kwijt kunnen. |
|
Meld misbruik |
|
| Za 27 feb 19:26 |
Meld misbruik |
jemig ik val in herhaling...tja ben niet helemaal eerlijk geweest met mijn leeftijd
nu zie je wat er van komt...
korte termijn geheugen begint al minder te worden |
|
| Za 27 feb 19:28 |
Meld misbruik |
Tja @ Liz_
We worden oud.
Heb jij dat ook al, dat je regelmatig jezelf begint te herhalen ?
;~)) |
|
| Za 27 feb 19:29 |
Meld misbruik |
Al eens iemand ontmoet die eerlijk rijk is geworden ?
En beviel het ? |
|
| Za 27 feb 19:44 |
Meld misbruik |
@Liz
Die rust is en ruimte heb ik wel. Dat laat ik echt niet van die sites afhangen. Wilde het gewoon eens ervaren. Hahahaha dat heb ik nu dus.
@Yooozt
Ja....ikke! Ik hem zo iemand ontmoet. Vanuit niks met hard werken rijk geworden. Tijdelijk is dat me prima bevallen. |
|
| Za 27 feb 19:46 |
Meld misbruik |
@ Brownsweets
Het is helder dat zowel jij als ik niet veel positieve ervaringen hebben op de datingsite. Ik kan me je reactie best wel voorstellen.
Het moet vervelend zijn om alleen de serieuse reacties te mogen ontvangen van mannen die boven de pensioengerechtigden zitten, terwijl de jongere mannen dan maar één ding lijken te willen.
Zo hebben we allemaal een eigen ervaring, en op onze eigen manier, van waaruit we schrijven. Maar gelukkig zijn niet álle mannen óf vrouwen zo, en blijven er nog genoeg die wél serieus zijn. Ik probeer wel moed te houden hoewel ik zelf tot nog toe niemand tegen kom op de datingsites -;)
En welkom op deze site ! |
|
| Za 27 feb 19:57 |
Meld misbruik |
@Jado, dank voor je welkom!
Ach ik ben heel positief ingesteld mens hoor. Er is veel meer voor nodig dan dit soort niet zo leuke ervaringen om mijn kopje te laten hangen, gelukkig maar. Schijnbaar kom ik hierdoor soms té direct over, but yes that's me. Enne toch een positief iets door mijn kleurtje, dat temperamentvolle ;-) |
|
| Za 27 feb 21:09 |
Meld misbruik |
@ Yooozt
Ik heb niet verloren. Ik heb ontdekt dat ik prettig en aangenaam gezelschap om bij te zijn en dat dat genoeg voor me is. |
|
| Za 27 feb 21:48 |
Meld misbruik |
@Shona:goh da's een goede ontdekking,,,dat kan ik van mezelf niet zeggen...begrijp best waarom die mannen op de loop gaan.
Ben egoïstisch,arrogant,bekakt,eigenwijs,grillig wispelturig chaotisch, rommelig moeilijk in de omngang...maar ach ik heb ermee leren leven
@Yooozt:ach vind mezelf nog aardig vitaal voor mijn 59 moet wat meer sudoku en mayong spelen om mijn geheugen te trainen..... |
|
| Za 27 feb 22:15 |
Meld misbruik |
Hi allemaal,
Misschien dat mensen zonder succes mij nooit melden dat ze van dating sites gebruik maken? Maar ik hoor net als Sunshine ook alleen maar succesverhalen om mij heen van mensen die hun grote/nieuwe liefde zo hebben ontmoet. |
|
| Za 27 feb 22:21 |
Meld misbruik |
@brownsweets
gebruik je op datingsites deze nickname ook? indien dat zo is zou je ook een andere nickname kunnen proberen, brownsweets suggereert toch een beetje dat je een 'snoepje' (voor tussendoor) bent |
|
| Za 27 feb 22:32 |
Meld misbruik |
Ook ik heb enkele weken geleden een poging gewaagd en me ingeschreven bij zo'n site... en heb daar ontdekt dat er een gemengde gemeenschap van aktieve leden is die elkaar groepsgewijs ontmoet tijdens gezamenlijke uitjes. Daar komen de eerlijke mensen op af en daar kun je het beste ook informatie inwinnen over de mannen die jou benaderen. Dat is nodig gebleken, want er bevinden zich de nodige creeps die, blijkbaar, nieuwe leden uitproberen. Maar het is wel leuk, want ik heb er wel een gesprekspartner gevonden: een stadgenoot met een creatief beroep. Over en weer wat MSNen, bellen ed, best leuk. Wie weet ontmoet ik hem tzt echt.
@D |
|
| Za 27 feb 22:51 |
Meld misbruik |
Hey leuk...nieuwe racties van nieuwe leden...welkom allemaal!
Mijn ervaringen zijn nog steeds goed te noemen.
Mijn verwachtingvan een datingsite.... misschien wat leuke dates en als het klikt met een van die dates, misschien wel meer!
Verder is het leuk tijdsverdrijf....
Kreeg vanavond een reactie via een datingsite van iemand waar ik eens mee gezoend had, ik vond hem toen heel leuk maar hij hield een beetje af.
Nu heeft hij mij gevonden en wil graag contact???
Even een dubbel gevoel nu hierbij..... |
|
| Za 27 feb 23:09 |
Meld misbruik |
@Dorya, wat leuk voor je zeg, ben benieuwd welke site dat is, ik ken er een aantal maar die dus nog niet. Kun je me een hint geven?
@Sunshine, nog zo'n leuk bericht, spannend! Ik zou een gokje wagen, wie niet waagt wie niet wint. Het wordt lente! Een nieuwe lente, een nieuwe liefde?
@Dorya, geldt ook voor jou, nieuwe lente nieuwe liefde
Bedoel dus niet dat we iedere lente een nieuwe liefde moeten hebben, wordt een beetje te veel van het goede;-))) |
|
| Za 27 feb 23:19 |
Meld misbruik |
@Fantasia... nou, ik zie dat niet meteen als een nieuwe liefde hoor! Tis nog een erg jong broekie zag ik net op zijn profiel...was me in de kroeg niet opgevallen:-)
Nieuwe lente, nieuwe liefde oke.... maar deze keer sla ik over:-) |
|
| Zo 28 feb 00:02 |
Meld misbruik |
Hallo JSP,
Ik heb een lange en zeer uitgebreide ervaring met datingsites.
Het is algemeen bekend dat men geen reactie krijgt op een oproep. Op diverse sites kun je niet reageren op een oproep omdat er niet is betaald. Je kunt vaak ook niet zien of iemand wel of niet heeft betaald. En jij steeds maar weer de moeite nemen om te schrijven. Sommigen komen hier alleen maar "plaatjes" kijken. Wat een leuk tijdverdrijf. In mijn leeftijdscategorie is het nog erger !! Je wordt niet eens bekeken !! Want de andere sekse wenst zich een véél jongere partner. Of je nu man of vrouw bent dat maakt niet uit de leeftijd is het belangrijkst. Men (m/v)vergeet vaak dat er ook al 'achter de geraniumtuurders'zijn tussen de 30 en 40. Terwijl er m/v boven de 60 nog huizen hoog (bij wijze van) springen. De 2 aan elkaar gekoppelde cijfers die achter jouw naam (m/v)staan, daar draait het om.Zo lang we dat niet kunnen loslaten staan we met z'n allen vrolijk op diverse datingsites te wachten op de ware. De mens moet nog veel, heel erg veel, leren. Maar ja daar is het leven voor.
Lieve mensen het voorjaar komt er aan dus het moet eens een keer lukken om die ene, die ene ware tegen te komen op een datingsite.Dus ........reageren is een aardig voornemen voor de aankomende lente. Kost je wel een stukje vrijheid en dat willen we niet dus blijft het hetzelfde. De cirkel is weer rond. |
|
| Zo 28 feb 05:42 |
Meld misbruik |
Het is naar mijn bescheiden mening niet anders dan vraag en aabod, van beiden is te veel.
Mijn eigen ervaring is, terwijl ik een niet betalend lid ben van E-Matching, dat men regelmatig op mij reageert, en ik daar verschillende Dates uit heb gehad... en dat terwijl ik verdomd selectief ben. :) |
|
| Zo 28 feb 16:03 |
Meld misbruik |
Okee, ik heb eens nagedacht over een nieuwe tekst voor mijn profiel, zie hieronder. Wat vinden jullie er nu van?
-----
Wie ben ik?
Hallo... Ik ben lief, betrouwbaar, intelligent, optimistisch, romantisch, nieuwsgierig, ik kan goed luisteren. Maar niemand is perfect, ik wil mezelf ook niet alleen maar de hemel in prijzen. Soms ben ik eigenwijs en wil ik dingen persé op mijn manier doen. Ik ben geen sportfanaat, maar ik doe regelmatig (minstens één keer per week) aan fitness en zwemmen. Soms moet ik mezelf aan de haren meeslepen naar de sportschool, maar na het sporten ben ik toch blij dat ik weer gegaan ben.
Ik hou ook wel van diepgang, een goed gesprek, en ik heb liever een handjevol goede vrienden met wie ik een goede band heb dan een grotere groep meer oppervlakkige kennissen.
Als ik op vakantie ga, dan ga ik het liefst naar een niet al te toeristisch land, om de cultuur en de mensen daar te leren kennen. Maar ook bijvoorbeeld New York vind ik geweldig. Ik hou niet zo van nietsdoen of alleen maar op het strand liggen. Wel heb ik het liever te warm dan te koud...
Ik ben geïnteresseerd in wetenschap, met name astronomie en ruimtevaart, ik vind het leuk om het nieuws daarover te volgen en me te verbazen over wat er allemaal bestaat in dit waanzinnig grote en oude heelal waarin wij slechts minieme stofjes zijn... Je kunt me 's nachts altijd wakker maken om naar de sterren te gaan kijken en ik kan je dan veel vertellen over wat je aan de hemel ziet.
Ik hou van verschillende soorten muziek, van The Beatles en bands van de jaren '70 en '80 tot en met jazz. Ik speel zelf gitaar, op dit moment niet in een band, maar dat zou me wel leuk lijken om weer te doen.
Fotografie is ook een hobby van mij.
Wat voor iemand zoek ik?
Een leuke, lieve vrouw, die me met haar glimlach laat smelten... Je hoeft mijn gezwets (?!) over de sterren niet persé heel interessant te vinden. Ik wil wel iemand met wie ik gezellig samen leuke dingen kan doen en met wie ik een goed gesprek kan hebben. Ik heb er soms ook behoefte aan om alleen te zijn. Elkaar volledig vertrouwen vind ik ook belangrijk. En ik vind het leuk als je me kunt verrassen met leuke, gekke ideeën! |
|
| Zo 28 feb 16:04 |
Meld misbruik |
En gisterenochtend heb ik ook mijn best gedaan om een nieuwe, goede foto van mezelf te maken. Die staat nu ook in mijn MVlife profiel. |
|
| Zo 28 feb 16:18 |
Meld misbruik |
Overigens zie ik op de datingwebsites ook veel profielen van vrouwen die maar een paar regels schrijven, zo van "Wat zal ik eens over mezelf zeggen... ik ben leuk en aardig en verder ontdek je het zelf maar!" en "Ik ben op zoek naar een man met humor en de 'klik', we zien wel!".
Ik heb meestal weinig zin om op zulke profielen te reageren, ook al ziet ze er op de foto nog zo leuk uit. Doe dan zelf ook eens een beetje je best... |
|
| Zo 28 feb 16:32 |
Meld misbruik |
@ jsp71
Vind je profiel wel een beetje lang en te voor-de-hand-liggend en té gedetailleerd. Je noemt té veel zaken waarop een kandidate juist zou kunnen afhaken.
Kunst is juist om veel vragen bij de ander op te roepn. Je moet een potentiële kandidate nieuwsgierig maken, en uitdagen om zelf nadere vragen te gaan stellen.
En dat je lief, betrouwbaar, intelligent enzo bent, dat zegt iedereen van zichzelf.
Probeer nu juist eens in heel kort en bondig Nederlands (10 á 12 regels) duidelijk te maken waarin jij in positieve zin afwijkt van die andere 99% saaie doorsnee mannen. |
|
| Zo 28 feb 18:11 |
Meld misbruik |
@ Jsp71
Voor mijn gevoel heb je het teveel over *IK* in jouw profiel, dat zou bij mij op *brrrrrrrrr, ik zapp ff verder* overkomen.
Succes ;) |
|
| Zo 28 feb 18:40 |
Meld misbruik |
@Jsp71.... mmm,Lang profiel...zou ik die moeite nemen om te lezen? Nee, ik haak al af bij...ik ben lief, betrouwbaar enz.... (dat ken ik nu onderhand wel denk ik dan)
Er staan wel een paar (voor mij) positieve dingen in die me wel prikkelden:
-Soms ben ik eigenwijs...enz.. Leuk! Hoe wel van mensen die hn negative eigenschappen zien maar daar ook "trots" op kunnen zijn!
-Vakantie je houdt van cultuur opzoeken. waarom?
Waarom is New York boeiend?
- Ik ben geinteresseerd in.... en je kunt me daarvoor snachts wakker maken! (hou het kort!) En als je mijn gezwets daarover niet... die vond ik weer wel leuk! laat je humor zien..
Wat mij betreft...kort het wat in, gooi er wat humor doorheen (je klinkt zoooo serieus) en het komt allemaal goed! :-)
Zegt Sunshine, de mv dating dokter! :-) |
|
| Zo 28 feb 19:11 |
Meld misbruik |
@Fantasia de ring en hypotheek zijn nog ver weg hoor!
@Jsp71 ik zou het wat inkorten als ik jou was, ik ben het met Yooozt eens.
@D |
|
| Zo 28 feb 21:22 |
Meld misbruik |
Hallo weer mensen, Yooozt, Chessie, Zonneschijntje en Dorya weer bedankt voor jullie feedback.
Ok, jullie vinden het dus een lang verhaal. Ik heb er nog wat aan gesleuteld en wat weggelaten. @Chessie, ja, het stukje "Wie ben ik?" gaat veel over "ik", maar dat is toch juist waar dat onderdeel voor bedoeld is, om iets over jezelf te vertellen...
@Sunshine de dating dokter, klinkt het echt zo vreselijk serieus? ;-) Ik wil er ook geen verhaal met alleen maar grappen en grollen van maken. Ik kan wel eens scherp uit de hoek komen maar ik ben nou ook weer niet zo'n enorme grapjas... (Ja, ja, al die vrouwen willen allemaal een man met humor...).
Voor de duidelijkheid: De stukjes "Wie ben ik?" en "Wat voor iemand zoek ik?" zijn bij e-matching twee verschillende teksten die je moet invullen.
Ik heb overigens ook niet de illusie dat ik ooit het perfecte profiel ga maken wat iedereen aanspreekt, ik ben blij met jullie feedback, maar het wordt natuurlijk geen verhaal wat 100% van de mensen zal aanspreken.
Hier komt 'ie weer...
-----
Wie ben ik?
Hallo... Deze woorden klinken misschien als clichés, maar ik denk toch echt dat ik lief, betrouwbaar, intelligent, optimistisch, romantisch, nieuwsgierig ben en dat ik goed kan luisteren. Maar niemand is perfect, ik wil mezelf ook niet alleen maar de hemel in prijzen. Soms ben ik eigenwijs en wil ik dingen persé op mijn manier doen. Ik ben geen sportfanaat, maar ik doe regelmatig (minstens één keer per week) aan fitness en zwemmen. Soms moet ik mezelf aan de haren meeslepen naar de sportschool, maar na het sporten ben ik toch blij dat ik weer gegaan ben.
Als ik op vakantie ga, dan ga ik het liefst naar een niet al te toeristisch land, om de cultuur en de mensen daar te leren kennen. De wereld ontdekken! Maar ook bijvoorbeeld New York vind ik geweldig - ik ben er al vaak geweest maar de energie van die stad blijft elke keer indrukwekkend. Ik hou niet zo van nietsdoen of alleen maar op het strand liggen. Wel heb ik het liever te warm dan te koud...
Ik ben geïnteresseerd in wetenschap, met name astronomie en ruimtevaart. Je kunt me 's nachts altijd wakker maken om naar de sterren te gaan kijken en ik kan je dan veel vertellen over wat je aan de hemel ziet.
Wat voor iemand zoek ik?
Een leuke, lieve vrouw, die me met haar glimlach laat smelten... Je hoeft mijn gezwets (?!) over de sterren niet persé heel interessant te vinden. Ik wil wel iemand met wie ik gezellig samen leuke dingen kan doen en met wie ik een goed gesprek kan hebben. Ik heb er soms ook behoefte aan om alleen te zijn. Elkaar volledig vertrouwen vind ik ook belangrijk. En ik vind het leuk als je me kunt verrassen met leuke, gekke ideeën! |
|
| Zo 28 feb 21:51 |
Meld misbruik |
Wat zou ik laten staan, als ik in jouw schoenen stond?
'Ik ben geen sportfanaat, maar ik doe regelmatig (minstens één keer per week) aan fitness en zwemmen.
Als ik op vakantie ga, dan ga ik het liefst naar een niet al te toeristisch land, om de cultuur en de mensen daar te leren kennen. De wereld ontdekken! Maar ook bijvoorbeeld New York vind ik geweldig. Ik hou niet zo van nietsdoen of alleen maar op het strand liggen. Wel heb ik het liever te warm dan te koud...
Ik ben geïnteresseerd in wetenschap, met name astronomie en ruimtevaart. Je kunt me 's nachts altijd wakker maken om naar de sterren te gaan kijken en ik kan je dan veel vertellen over wat je aan de hemel ziet.
Wat voor iemand zoek ik?
Een leuke, lieve vrouw, die me met haar glimlach laat smelten... Je hoeft mijn gezwets (?!) over de sterren niet persé heel interessant te vinden. Ik wil wel iemand met wie ik gezellig samen leuke dingen kan doen en met wie ik een goed gesprek kan hebben. Ik heb er soms ook behoefte aan om alleen te zijn. Elkaar volledig vertrouwen vind ik ook belangrijk.'
Ik zou mezelf niet gaan excuseren en ook niet teveel mezelf uitleggen als ik jou was en die opmerking over 'verrassen' kan ook verkeerd uitgelegd worden, ik weet niet of ik die zou laten staan.
@D |
|
| Ma 01 mrt 10:25 |
Meld misbruik |
@Dorya
@Sunshine, ach, was maar een grapje, had lentekriebels, mn fantasie sloeg even op hol. Ik gun het iedereen om weer eens lekker verliefd te worden. |
|
| Ma 01 mrt 10:36 |
Meld misbruik |
@JSP, het woord 'ik' komt wel erg vaak voor, je kunt een zin ook zo schrijven dat iedereen weet dat het over jou gaat maar dan zonder overal 'ik' te gebruiken.
'Ik wil wel iemand met wie ik gezellig samen leuke dingen kan doen en met wie ik een goed gesprek kan hebben. Ik heb er soms ook behoefte aan om alleen te zijn. Elkaar volledig vertrouwen vind ik ook belangrijk.'
Kun je ook van maken: 'Wat vind ik belangrijk in een relatie: Een goed gesprek, samen leuke dingen doen, elkaar volledig vertrouwen. Heb wel de behoefte om af en toe alleen te zijn.'
Zoiets ongeveer, je hoeft niet alles letterlijk over te nemen wat wij hier zeggen maar een beetje creatief je profiel bijschaven. Zonder al te vaak ík' te gebruiken. En sommige dingen in wat je zoekt zijn ook gewoon erg logisch dus dat hoef je misschien niet expliciet te vermelden. Succes! |
|
| Ma 01 mrt 10:59 |
Meld misbruik |
Dames, waarom schrijven jullie zijn annonce niet? Kennelijk weet hij niet hoe het moet, het is ook niet niets om op zijn leeftijd contacten te leggen met virtuele dames en het dusdanig te formuleren dat het de wederpartij triggered om te reageren cq contact met hem op te willen nemen.
Jullie zijn goed op weg, nog even en hij weet hoe zijn vrouwelijke oppenenten denken... wel handig zo’n vrouwelijke denktank op het amoureuze vlak achter de hand. ;)
Kunnen jullie mij ook …….. grapje hehehe |
|
| Ma 01 mrt 11:10 |
Meld misbruik |
Als ik heel eerlijk ben, lees ik gewoon zo'n hele lap tekst niet bij een profiel. Ik kijk alleen naar de foto ;-).
Waar ik wel belangrijk vind is een leuke reactie in mijn mailbox en hoe de 'standaard' vragen op zo'n profiel zijn ingevuld.
Dus woonplaats (woont hij lekker in de buurt), is hij wel echt single, heeft hij kinderen, is hij niet te sportief voor mij, rookt hij...enz... |
|
| Ma 01 mrt 11:15 |
Meld misbruik |
@Adam, ben het helemaal met je eens, maar ja, men vraagt en wij draaien. Tot hiertoe kunnen we hem misschien op weg helpen, maar ja, het volgende traject zal misschien ook vragen oproepen...
@JSP, denk je dat als je binnenkort een date hebt wel een leuk gesprek op gang kunt brengen cq houden? Is niet lullig bedoeld, maar ik vraag me gewoon af of je onzeker bent bij vrouwen. Of klap je dan dicht? |
|
| Ma 01 mrt 11:39 |
Meld misbruik |
Bedankt weer voor jullie tips...
@Adam: Ik vind het nuttig om feedback te krijgen op mijn profiel, zodat ik een idee krijg van hoe het overkomt bij dames en zodat ik het beter en interessanter kan maken. Ik heb toch nergens gezegd dat ik helemaal niet weet hoe het moet? En het moet wel een verhaal in mijn eigen woorden zijn, ik wil niet dat iemand anders het voor me schrijft.
@Fantasia: Ja, je hebt gelijk, ik zal het eens wat anders formuleren zonder het woordje "ik" zo vaak te gebruiken. Hoe kom je erbij dat ik onzeker zou zijn en het gesprek niet op gang zou kunnen houden? Kom ik op één of andere manier zo op je over? |
|
| Ma 01 mrt 12:10 |
Meld misbruik |
Je doet je naam eer aan @Fantasia...
"denk je dat als je binnenkort een date hebt wel een leuk gesprek op gang kunt brengen cq houden? Is niet lullig bedoeld, maar ik vraag me gewoon af of je onzeker bent bij vrouwen. Of klap je dan dicht?"
Ga je hem souffleren als hij een gesprek en/of date heeft? ;)
@jsp71
Dat begrijp ik allemaal, maar wie ben jij dan? Een of andere kamergeleerde of Nerd die wereldvreemd (lees vrouwvreemd) is en aan de hand gehouden moet worden?
Het gaat mij niet aan, maar je komt wel heel erg onzeker over waarbij de vraag van @Fantsia gerechtvaardigd is… moeten zij jou dan gaan souffleren bij een reactie of eventuele date? |
|
| Ma 01 mrt 12:15 |
Meld misbruik |
@Adam, hoezo kom ik dan over als een kamergeleerde, nerd of wereldvreemde of "heel erg onzeker"? Wat is dat nou voor onzin over souffleren bij een date? Daar heb ik toch helemaal niet om gevraagd? Is dat de indruk die je van mij krijgt alleen maar omdat ik hier wat feedback vraag over mijn dating profiel? Sorry hoor, maar je schat me totaal verkeerd in. |
|
| Ma 01 mrt 12:42 |
Meld misbruik |
Hoi @ll:
Het is in het algemeen genomen meestal zo dat men toch eerder naar de (mooie) foto kijkt als we eerlijk zijn, en dan pas naar de tekst.
Voorts zal het wel/niet aanspreken van een tekst op iemands profiel voor iedereen nét even verschillen. Tenslotte, het perfecte profiel wat écht iedereen aan zal spreken bestaat niet.
Maar het blijft toch handig als iemand een beetje leuke en creatieve tekst over zichzelf weet neer te zetten. En uiteraard met een leuke foto ! |
|
| Ma 01 mrt 14:36 |
Meld misbruik |
JSP, e.e.a. komt op mij wel wat onzeker over. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb en je snel een leuke date hebt. En weet je, het komt voor dat mensen een profiel door een ander laten schrijven. Als je diezelfde stijl in latere mails en berichtjes niet kan handhaven val je door de mand, dus hou het zo dicht mogelijk bij jezelf. |
|
| Ma 01 mrt 15:24 |
Meld misbruik |
Fantasia, je hebt ongelijk, er is helemaal geen sprake van dat ik onzeker ben met vrouwen.
Het is ook helemaal niet de bedoeling dat iemand anders mijn profiel voor me schrijft. Als je de reacties hierboven nog eens bekijkt dan zie je dat het Sunshine1111 was die mijn profiel wel eens wilde zien om haar mening te geven als vrouw. Daarom heb ik de tekst ervan hier gepost. En naar aanleiding van de reacties daarop heb ik 't wat aangepast. Was dat nou zo raar? Er worden hier wel heel snel allerlei conclusies getrokken over wat voor persoon ik ben. |
|
| Ma 01 mrt 15:52 |
Meld misbruik |
We willen je gewoon overladen met tips jsp zodat jij snel een leuke date zal hebben...;-) |
|
| Ma 01 mrt 16:03 |
Meld misbruik |
@ jsp
Wij mogen natuurlijk wel in je winst meedelen ?
Ik stel voor dat je bij succes als tegenprestatie je nieuwe vriendin 1 avondje per jaar met een van ons laat uitgaan. Lijkt me wel een fair deal ?
;~)) |
|
| Ma 01 mrt 16:28 |
Meld misbruik |
Haha, dat zou je wel willen hè, dat ik mijn kersverse vriendinnetje dan aan de wolven uitlever?! ;-) "Luister schat, ehhh... ik zit wel vast aan een deal..."
Ik heb overigens komende maandag een date! Maar wel met iemand die ik niet met behulp van dit profiel heb leren kennen... |
|
| Ma 01 mrt 19:44 |
Meld misbruik |
Jsp chat niet verlegen of onzeker iig...
Ga je foto's kijken buum..... met op de achtergrond saxofoonmuziek? :)
Succes! |
|
| Ma 01 mrt 19:50 |
Meld misbruik |
@JSP, gelukkig dan maar, dat je niet onzeker bent, zou toch kunnen? Kreeg een beetje het idee dat je alles letterlijk overnam in je profiel.
Succes met je date. |
|
| Ma 01 mrt 21:00 |
Meld misbruik |
Qselo
Jij bent erg... foto's kijken met een Sax op de achtergrond hehehe |
|
| Di 02 mrt 00:56 |
Meld misbruik |
@Esther-PhD
Hee thanks voor de tip over mijn nick. Zo had ik het zelf niet eens bekijken. Tsja....dat krijg je ook als je ouders je mmm als initialen hebben meegegeven ;-) |
|
| Di 02 mrt 10:51 |
Meld misbruik |
@jsp71:
Leuk onderwerp. Gedurfd dat je hier je profiel plaatst. Ik zie datingsites als een grote 'visvijver' waar singles met z'n allen in hengelen, de één wat serieuser dan de ander. Jouw dekseltje zwemt ook ergens rond ;-).
@Yooozt:
Volgens jou werkt dating via internet niet vanwege statistische redenen ? Volgens mij gaat het om de praktijk: ik hoor van steeds meer mensen dat ze elkaar zijn tegengekomen op een site. Natuurlijk moet je mensen ontmoeten, natuurlijk moet je oogcontact maken, maar dat kan ook al na een aantal mailtjes waarin je 'kennismaakt' (geen weken mee wachten is mijn ervaring, de verwachtingen kunnen hoog oplopen). En een face-to-face ontmoeting kan vervolgens heel erg mee- :-) en tegenvallen (heb beide meegemaakt), dat geldt echter ook voor iemand die je in real-life tegenkomt en beter leert kennen ... |
|
| Di 02 mrt 11:06 |
Meld misbruik |
JSP en Jade,
Inderdaad het is geen moeite om even een hartje of een gebroken hartje te sturen, doe het dus altijd maar heren aan de andere kant gebeurt het ook. Wil het absoluut niet goed keuren maar misschien is het een pleister op de wonde? |
|
| Di 02 mrt 21:06 |
Meld misbruik |
Datingsites.....
Breek me de bek niet open....
Heb er vreselijk leuke dingen maar ook verschrikkelijke dingen megemaakt....
Lexa: 3 weken profielfoto met stropdas...niks...zaterdagmiddag foto met mijn kat geplaatst...8 reacties, waarvan ik er 1 heb overgehouden, lerares nederlands...korte relatie van 3 maanden...was 10 jaar gescheiden van een buitenlandse man.....geen pensioen. Heeft: vertelde ze me eerlijk, mij alleen nodig gehad om ervaring op te doen, hoe dat met en man werkt...kreeg een jaar later een brief dat ze de ware had gevonden en ging trouwen....eigen huis, auto, goed inkomen.Dan maar weer kijken op lexa,nieuw profiel aangemaakt met o.a. erin:heb een hekel aan wijn bij een open haard, hout stinkt en van strandwandelingen hou ik ook al niet, de zee is er voor vissen. Binnen een week reactie, secretaresse een buiten gewoon mooie vrouw! Mijn gekke profiel was opgevallen, tussen alle kneusjes, zei ze me.Kennis gemaakt op neutraal terrein. En jawel er was wat, geen klik maar ze hield van koffie . Het zelfde willen, heb met haar een relatie gehad van zeven maanden, en jawel gedumpt voor een ander met......precies iets meer €€€€€€. Dit zijn er een paar, toen ik er met mijn ex collega sociaalverpleegster over had, vroeg ze mij of zij de code mocht gebruiken om op deze site te kijken.'s-morgens om 8 uur gegeven en tijdens de lunch keek ze al iets van oeps. Om 3 uur tijdens de thee pauze vertelde ze me dit: heb 200 profielen van dames tusen de 45 en 55 door geworsteld. En mijn analyse is dat 90% van de dames uit zijn op positie verbetering en de andere 10% de weg vreselijk kwijt zijn.Uiteindelijk zijn datingsites een hele goede belegging voor investeerders. Daarom lieverds van M/V, zoek niet maar kijk om je heen op deze site, en je zult zien, allemaal schatjes......[andere ontmoetingen op datingsites komen aan bod in mijn boek, echt lezenswaardig zowel leuk als triest] |
|
| Di 02 mrt 22:26 |
Meld misbruik |
Dag JSP,
Ik las vandaag jouw berichtje en geloof het zijn echt niet alleen mijn sexegenoten die dit spelletje spelen.
Ik ben ongeveer een jaar aan het "internetdaten" op betaalde sites en zeker niet de goedkoopste!!
Ik ben 56 jaar en heb zelf een goede baan en een goed inkomen.
Ben dus niet op zoek naar een meneer die mij kan onderhouden.
Maar het is inderdaad opvallend hoe de beschaafdheid in de mens(mannen in mijn geval) verdwijnt zodra hij zich kan verschuilen achter een profiel op internet.
Ook ik krijg soms niet eens een afwijzing terug!!
Ik bedoel maar: ook een afwijzing kan in een fatsoenlijk berichtje worden verpakt, niet dan?
Zelf reageer ik altijd, ook wanneer het profiel mij niet aanspreekt.
Zelfs op sites voor de "hoger opgeleiden" heb ik dit meegemaakt.
Gewoon niet antwoorden, een goede, "hoge" opleiding is dus absoluut niet synoniem aan "goede" manieren.
Ach, de sites zijn een goed middel om met andere mensen in contact te komen.
Zelf hoop ik toch een keer op een spontane manier tegen een leuke vent aan te lopen.
En geef de moed niet op, er zijn heus wel leuke aardige mensen op de sites.
Veel succes!!
Groet |
|
| Di 02 mrt 23:57 |
Meld misbruik |
Nee hoor, gewoon afkorting van Maria Lucia. |
|
| Wo 03 mrt 09:16 |
Meld misbruik |
@Flavius:
Dat zijn vervelende ervaringen, maar misschien ook 'gewoon' pechgevallen. En dat had je ook kunnen gebeuren als je hen tegen was gekomen bij de plaatselijke AH.
Had die sociaalverpleegster er voor doorgeleerd om zo'n stellige conclusie te trekken ? ;-) Ik ben nog geen enkele vrouw tegengekomen die uit was op positieverbetering. |
|
| Wo 03 mrt 11:00 |
Meld misbruik |
@selo *knipoog* ;-)
Sommigen vinden dat dating websites niet werken, en ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Het is inderdaad niet zo spontaan en ongedwongen als wanneer je iemand in het "wild" ontmoet. Bij een afgesproken date ga je toch allebei met een bepaalde verwachting en een bepaald doel de ontmoeting in, wat de spontaniteit en vrijblijvendheid er vanaf haalt. Je hebt een deel van je kaarten in het veroveringsspel al blootgegeven.
Aan de andere kant is het wel een efficiënte manier, want je zoekt gericht mensen op die ook iemand willen vinden en waarvan je denkt dat ze bij je passen. Als je iemand in het "echte leven" ontmoet heb je geen idee of ze single is of niet, of ze openstaat om iemand te vinden enz.
Je kunt niet in het algemeen zeggen dat het niet werkt. Voor sommige mensen werkt het beter dan voor andere mensen. Ik ken zelf ook een paar stellen die elkaar via websites hebben ontmoet en die al jaren gelukkig met elkaar zijn.
En ik ben het eens met wat Bartone zegt, die ervaringen van Flavius klinken niet alsof ze specifiek iets te maken hebben met het feit dat je die dames via een website hebt gevonden. |
|
| Wo 03 mrt 11:44 |
Meld misbruik |
Ook de heren kunnen erwat van hoor. Ik kan wel merken op de datingsites dat de mannnen liever de jager zijn. Als ik reageer op mannen krijg ik of niets terug of alleen maar afwijzingen... Dat kan. Maar het gebeurd ook als ik met mannen aan het mailen ben. Dat ze na een paar mails ineens niets maar dan ook niets meer van zich laten horen. Ik vind dat nogal onbeschoft. Als mijn antwoorden je niet bevallen kan je dat ook in de mail aangeven en er dan netjes een eind aan maken. Dat is tenminste volwassen gedrag.
Ik heb toch wel het idee dat een groot gedeelte van de mannen op internet niet volwassen willen worden of een volwassen relatie willen aangaan. Terwijl ik toch op zoek ben naar een volwassen man, dat mag ik toch wel verwachten van mannen boven de 30 jaar lijkt mij. Wat ik ook heel irritant vind, is als ze om meer foto's gaan vragen tijdens het mailen, terwijl er op mijn profiel van RP 10 foto's staan en op Knuz 5 foto's. Is dat dan niet genoeg, moet je er dan nog meer hebben. En uiteraard geen van jezelf even meesturen uiteraard. Heel irritant ook. Daar kan ik echt op afknappen.
Heb al wel een aantal date's gehad via internet maar helaas viel de werkelijkheid vaak tegen. Of ze waren veel kleiner dan in de profielen aangegeven of ze praten alleen maar over zichzelf of hun (uitgebreide) vriendenkringen die alleen bestaan uit vrijgezelle kerels van boven de 30. Of ze hebben last van bindingsangst en zijn nog niet toe aan volwassen stappen in hun leven zoals trouwen of kinderen krijgen. (in een later staduim van het daten wil je toch weten waar je aan toe bent als vrouw van 31) En ook best wel irritant, mannen die het daten nogal op afstand houden en nogal vaag doen over het maken van een afspraak. Waarom zit je dan op een datingsite als je geen tijd hebt om te daten of je het niet durft??? Ik moest even mijn frustratie kwijt, sorry hoor!
Ik zit er nu over te denken om naast het internetdaten, lid te gaan worden van (single)activiteitenclubjes aangezien ik niemand ken om mee te gaan stappen. (al bied dat stappen ook geen garantie op het vinden een vaste stabiele relatie)
Heeft iemand hier ook ervaring met het RP singlesfeest? Is dat wat als manier om andere singles te leren kennen?? |
|
| Wo 03 mrt 11:52 |
Meld misbruik |
Mischien nog wat kleine tips voor mannen: zet een goede duidelijke foto van jezelf neer, zonder kat, kinderen, vrienden. Zonder zonnebril, pet en een glas bier voor je neus.
Probeer meerdere actuele foto's te plaatsen. Ik als vrouw wil toch een beeld krijgen van de ander. En lieg niet in je profiel, ben je 1,50 meter en 100 kilo zwaar, vermeld dat dan ook, want tijdens de date zie je toch de waarheid.
Vul bij beroep altijd iets in, "dat vertel ik je later wel" zoals bij RP vind ik nogal vaag, waarom zou je geheimzinnig doen over je beroep. En ben je werkloos(in deze tijden geen vreemd verschijnsel) vul dan je laatste beroep in.
Probeer cliche's als "op de bank een dvtje kijken met een wijntje erbij" te vermijden, dat zo standaard. Probeer ook tegenstellingen als ik ben rustig maar ook heel passievol te vermijden. Ik kan rustig met passievol niet echt rijmen. En "ik zoek een vrouw die spontaan, ambitieus, passievol, avontuurlijk is" etc. liever ook niet, nogal standaard. Als je zelf rustig bent past een rustige vrouw beter bij je dan een drukke extraverte, geld ook voor andersom.
Probeer het profiel zo volledig mogelijk in te vullen, dus geen "dat vertel ik je later wel" bij alles invullen. Dan lijkt het net of je eigen dingen hebt of alleen uit bent op sex. (voor alleen sex heb je andere speciale datingsites voor!!) En geen lappen tekst met filosofische uitspraken erin. Leest niet lekker.
Mischien hebben de heren ook nog tips voor de dames?? (Ik lees de damesprofielen nooit dus geen idee) |
|
| Wo 03 mrt 11:59 |
Meld misbruik |
Zozo @ Linda31
Je pretendeert met je 31 lentes al een hoop levenservaring te hebben.
Zat de liefdesmarkt maar zo simpel en rechtlijnig in elkaar.
;~))
En ach, wat is er nou weer mis met sex ?
;~)) |
|
| Wo 03 mrt 12:16 |
Meld misbruik |
@jsp71:
Wat het makkelijker maakt is er zelf relaxed in proberen te staan, er niet teveel van te verwachten. Na twee weken mailen (ligt uiteraard aan mailfrequentie en -inhoud) iets afspreken kan goed werken, daarna indien gewenst ;-) verder mailen. Je kunt per mail een fantastische klik (lijken te) hebben, in de praktijk kan het erg tegenvallen, van beide kanten uiteraard. Maar het kan ook anders uitpakken :-).
@Linda31:
Ik denk dat er zowel nogal wat mannen als vrouwen zijn die zich in hun profiel anders proberen voor te doen dan ze zijn. Als je bv. opgeeft dat je 1.65 lang bent en 80 kilo weegt (extreem, maar waar voorbeeld) en je vult bij postuur 'normaal' in, dan val je toch redelijk door de mand. Voor de duidelijkheid: ik heb niets tegen volslanke vrouwen.
En interesse in iemand toon je inderdaad niet door alleen maar over jezelf te schrijven of te praten maar ook vragen te stellen (en naar de antwoorden te luisteren haha). |
|
| Wo 03 mrt 12:23 |
Meld misbruik |
Hoi Linda!
Ik kan je frustaties wel begrijpen hoor, en ik vind het ook onbeschoft om zomaar ineens helemaal niets meer van je te laten horen, en al helemaal als je al met een e-mail uitwisseling bezig was. En inderdaad van iemand in de 30 mag je toch wel volwassen gedrag verwachten. Het lijkt wel alsof sommige mensen niet goed in de gaten hebben dat achter het profiel wat ze van iemand online zien ook een echt persoon zit waar ze mee praten en dan wordt je als een onpersoonlijk object behandeld wat gekeurd moet worden...
Je tips voor de mannen gelden net zo goed voor de dames: niet liegen in je profiel want dat komt toch wel uit, en zorg dat je profiel volledig is ingevuld. Ik zie wel eens van die profielen van dames die niet meer dan één of twee zinnetjes schrijven, zo van: "Moeilijk om mezelf te beschrijven, je moet het zelf maar ontdekken!". Ik heb dan al meteen geen zin om te reageren, ook al ziet ze er op de foto nog zo leuk uit. Ik reageer liever op profielen waar iets interessants in staat zodat ik een aanknopingspunt heb om een conversatie te beginnen.
Bij de beschrijving van wat ze verwachten van een man gebruiken veel dames ook bepaalde clichés: ze willen allemaal een man met humor en ze zijn allemaal op zoek naar de 'klik'. |
|
| Wo 03 mrt 13:03 |
Meld misbruik |
Veel zijn er ook ondeugend maar ze leggen nooit uit wat ze er mee bedoelen ;-). |
|
| Wo 03 mrt 16:01 |
Meld misbruik |
@Bartone
Ik ga als vrouw echt niet online in mijn profiel uitleggen wat ik bedoel met ondeugend hoor!!
Dan komen er alleen mannen op af die denken dat ik in ben voor een s&x date. Zoiets als ondeugend zijn zit gewoon in je, en als alles goed en lekker loopt dan komt dat vanzelf naar buiten. Hoe dan ook! Pff....lekker vaag klink dit |
|
| Wo 03 mrt 17:26 |
Meld misbruik |
@Linda31: Wellicht toch eens bij de dames gaan kijken om vergelijkingen te trekken... dan kom je er achter dat (bijna) alle datingsites gelijk zijn, "bol van cliché's".
Ik wijk niet af door originaliteit doch houd absoluut niet van cliché's en ga dan ook niet op de bank zitten en vertel ook niet wat ik allemaal wel of niet doe... dat komt later wel.
Mannen en vrouwen wijken echt niet erg van elkaar bij het invullen van gegevens en het verstrekken van foto's. |
|
| Wo 03 mrt 17:28 |
Meld misbruik |
@Brownsweets: Vertel eens wat je bedoeld met ondeugend? ;) |
|
| Wo 03 mrt 17:34 |
Meld misbruik |
Misschien moeten @jsp71 & Linda31 eens nader kennismaken... zij kunnen het hier in ieder geval al goed met elkaar vinden... :) |
|
| Wo 03 mrt 18:03 |
Meld misbruik |
@Adam
Hahaha....nou heel kort door de bocht gezegt, uitdagen! Maar verder tot in details ga ik echt niet :-D |
|
| Do 04 mrt 23:31 |
Meld misbruik |
Nog los ervan dat de meeste vrouwen op een datingsite worden ondergesneeuwd met berichten van teveel enthousiaste mannen. Men mag blijkbaar gerust uitkijken dat men niet toevallig met een Nigeriaan zit te mailen die zich als vrouw voordoet. http://www.opgelicht.nl/index.php?id=uitzendingen&itemUid=314&autostart=true |
|
| Vr 05 mrt 09:53 |
Meld misbruik |
Tja, ik vind ook wel dat je het op z'n minst gedeeltelijk aan jezelf te danken hebt als je je laat oplichten... Ik vind het nogal naïef om in de bekende verhaaltjes van Nigeriaanse scammers te trappen. Als je zomaar een groot geldbedrag naar iemand gaat toesturen die je alleen maar kent van een beetje berichtjes uitwisselen op het web, dan ben je niet erg slim bezig. Blijkbaar zijn er toch genoeg naïevelingen die erin trappen, anders zou dat fenomeen vanzelf verdwijnen.
Ik heb wel eens een fototoestel verkocht via Marktplaats, toen kreeg ik een bericht van een "Canadese zakenman" die zogenaamd ook een huis in Leiden had. Hij wilde de camera voor zijn zoon kopen, en ik moest 'm dan maar even naar een adres in Nigeria sturen. Als je dan niet door hebt dat het een oplichter is...
Kreeg pas geleden ook zo'n reactie van een oplichter die me naar een 4-cijferig nummer wilde laten SMS'en. De datingwebsite had dat snel door en stuurde er een waarschuwingsmailtje achteraan. |
|
| Vr 05 mrt 10:26 |
Meld misbruik |
@jsp:
Die dames met die vier-cijferige nummers (her)ken ik (inmiddels) ook. Van ééntje was de pc stuk, ze zat op de computer van een goede vriend en had speciaal voor mij een box geopend. Tja, ik ben dan wel blond ... ;-) |
|
| Vr 05 mrt 10:33 |
Meld misbruik |
@ JSP71
Lees je verhaal nu pas.
Van mezelf weet ik dat ik redelijk visueel ben ingesteld, bij een eerste contact. De foto(s) spreken me dan in eerste instantie meer aan dan de bijbehorende CV. Ik denk dat veel meer mannen die volgorde hanteren, zeker als ze er per week 10x op reageren naar 10 verschillende dames.
Als je slechts een foto en wat tekst hebt, dan scoren de "topmodellen" hoog, erg hoog, tot meer dan 5000 reacties. (dit is geen fantasie, kijk maar op marktplaats onder relaties, dan kun je het aantal reacties zien. Knappe en mooie foto's scoren makkelijk 20x meer dan gewone foto's).
Je kunt in de praktijk niet verwachten dat je (snel) een reactie krijgt van iemand waar al honderden "kandidaten" op reageerden. Zelf ben je nooit de superkandidaat, anders zat je waarschijnlijk niet eens op een datingsite, en schreef je 10 dames aan.
Natuurlijk scoort een datingsite, maar dan wel de eigenaar of organisator. Betaal maar en iedereen zoekt het maar lekker uit.
Ik denk dat het een groei proces is. Als je als interessante persoon veel reacties krijgt, dan wordt je steeds selectiever.....wellicht meldt zich morgen een nog betere partij.... Voor de middelmatigen, heb je niet eens meer tijd.
Voor mij zou het simpel zijn, "geen reactie" was een goedkoop berichtje om geen tijd en moeite te verknoeien met de verkeerde persoon.
Foto's zijn vaak gefaked, en de mensen achter minder mooie foto's kunnen fantastische mensen zijn. Door één fatsoenlijke reactie zouden alle niet reageerders direct in de prullebak belanden. |
|
| Vr 05 mrt 22:01 |
Meld misbruik |
Ach het kan best dat zowel de mannen als de vrouwen cliche zijn in hun profiel. De meesten willen toch niet alles gelijk ter tafel gooien en iedereen denkt op de "cliche"manier aantrekkelijker en leuker over te komen op de ander denk ik.
Ik ga ook niet zo gauw in een profiel zetten dat ik 'savonds na een dag werken liever voor de buis hang dan dat ik heel "dynamisch" elke avond uren sport of tijdrovende hobbys heb. Niet dat ik niet aan sport doe hoor maar dan na het eten een halfuurtje en dan op naar de tv :) Maar mannen kunnen dan denken "van wat een lui mens, die elke avond doordeweeks naar tv kijkt" En zo zal het wel met meer profielen zijn denk ik. Als iedereen nou eerlijk zou zijn in zijn/haar profiel dan zou het wel veel interessanter worden volgens mij. Nu lijkt iedereen nogal op elkaar op de profielen: Ambitieus, spontaan, sportief, met een dvdtje een avondje op de bank, grote vriendenkringen, druk sociaal leven, lief, betrouwbaar, eerlijk, romantisch op zoek naar de grote magische klik etc.
Ik denk dat ik mijn rp profiel nog maar eens ga doorlichten :) haha (oja mijn foto hier op mvlife is zeker niet gefaked maar echt!) |
|
| Za 06 mrt 11:59 |
Meld misbruik |
@Linda31
Leuk bedacht maar ik vraag me af of de lezers van jouw profile überhaupt geïnteresseerd zijn in al die basale informatie.
Wie boeit het nu of jij drie keer in de week fitness doet of van sportvakanties houdt?
Men is geïnteresseerd in jou als mens en dan kun je jouw profile pimpen wat je wil maar men kijkt eerst naar de foto (ik ook) en dan naar de wezenlijke inhoud van je profile.
Hoe oud ben je, hoe zwaar ben je, kleur ogen, klopt de foto met je gegevens?
Een foto is je marketing en essentieel als het je ware leeftijd weergeeft, dus geen jeugdfoto, daarnaast zijn er die denken met een komische foto als eyecatcher aandacht te trekken en bereiken er het tegenovergestelde mee, immers, haar perceptie van lol die niet altijd overeenkomt met die van de partner in spé :)
Minder in je profile zetten en toch nieuwsgierig te maken is een kunst op zich.
Tracht te profilen wie je werkelijk bent en niet wat je wil dat de ander van je denkt… dus géén ego’s… want uiteindelijk zal de confrontatie irl je met beide benen terug op de grond zetten.
En tracht minder een grijze muis te zijn door allemaal cliché’s neer te zetten.
Ambitieus, spontaan, sportief, monogaam, lief, betrouwbaar, eerlijk, romantisch, grote vriendenkringen, druk sociaal leven, etc zijn “NOT DONE !”
Tracht je prospect te kietelen om contact met je op te nemen en vermijdt al die nonsensverhalen. Maar ja, dat is mijn mening...
Leuke foto op jouw profile, @Linda31 alleen jammer dat hij weinig van je gezicht laat zien… afwel, onduidelijk!
Succes met je profiling. :) |
|
| Za 06 mrt 23:56 |
Meld misbruik |
Hoi,
Even een beetje off-topic misschien, maar ik grijp mijn kans.
Ik sta soms ook op datingsites. En als er 1 profiel is dat ik altijd oversla... zijn het de profielen van mannen met 10 foto's vol triathlonachtige bezigheden. Abseilend, wielrennend, paraglidend, kitesurfend, marathon lopend, op alle kiekjes hangen ze in de touwen of zijn ze heel hard bezig op een voertuig met twee wielen.
Dit terwijl ik zelf regelmatig sport. Het komt alleen op mij over alsof ze de hele dag daarmee bezig zijn. Van die overgedisciplineerde "drill-instructors" die nooit stil zitten en de lat voor zichzelf en (en jou later dus ook) extreem hoog gaan leggen, alles is een wedstrijdje.
Wil ook weleens gewoon lekker uitbuikend op de bank hangen, nadat we de avond daarvoor uitgebreid hebben gegeten bij de Japanner en sloten alcohol achterover hebben geslagen in de kroeg.
Zo dat wilde ik even kwijt. Liep daar al zooooo lang mee rond. En vond het niet aan mij om tegen de mannen zelf te zeggen. Eindelijk een plek waar ik het gewoon kwijt kan hahah. ;-)
gegroet! |
|
| Zo 07 mrt 00:01 |
Meld misbruik |
P.S. On-topic.
Ik reageer altijd op de reacties die ik krijg. Alleen vinden sommige mannen het niet leuk om te horen dat je geen interesse hebt. Hoe sympathiek je dat ook brengt. Soms krijg je dan een lullig na-bericht. Dan spreek ik alsnog met ze af en hak ik ze in stukken. Mijn vriezer zit inmiddels bomvol. |
|
| Zo 07 mrt 00:39 |
Meld misbruik |
@Katteke, ja, die profielen zijn af en toe echt zo van 'kijk mee eens geweldig zijn'. Ik zie dan altijd meteen een gorilla voor me die op z'n borst zit te slaan en hoor dan dat liedje 't is moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo goed bent als ik'.
Die lullige naberichten, ongelofelijk, heb er ook een paar 'mogen' krijgen, waar halen ze het vandaan, veranderen van het ene op het andere moment in een gefrustreerde puber. Dan komt de ware aard naar boven.
Hoop trouwens niet dat je met eetclubjes hier op mv gaat meedoen.:-)))). LOL! Ik zou geen hap door mn keel krijgen. |
|
| Zo 07 mrt 02:21 |
Meld misbruik |
@Katteke en Fantasia, en ook Sjuul hierboven... ongelofelijk belachelijk, van die lullige naberichten, waar halen die mannen dat vandaan!! Die zijn het echt niet waard om een vrouw te vinden. Ik zou er als man bijna plaatsvervangende schaamte over krijgen. En het maakt me ook boos, want dat soort losers verpesten het wel voor de mannen die het wél goed menen. |
|
| Zo 07 mrt 02:49 |
Meld misbruik |
@jsp71, Katteke en Fantasia, en weet je wat ook erg is? Van die mannen die menen voor mij als vrouw te moeten denken!!! Alsof ik dat niet zelf kan doen. Kreeg onlangs een interesse bericht met foto. Netjes terug gereageerd om meer info. Volgende dag een e-mail met zijn msn, als ik hem toe wilt voegen ipv heen en weer mailen wilt hij liever chatten, gaat sneller. Ik 's avonds het bericht gelezen maar niet direct zijn msn toegevoegd, hij kon wel zien dat 't bericht geopend was. Volgende ochtend zijn antwoord; volgens mij lukt het je niet om mijn msn toe te voegen hé. Hier gingen mijn haren van overeind staan. Bewust niet gereageerd, krijg ik dezelfde avond antwoord, zo te zien vind je het moeilijk en kom je er niet uit mijn msn toe te voegen, ik zal je mijn 06 nr geven dan kan je mij bellen. Van dit laatste gingen ook mijn laatste haren waar dan ook rechtop in houding staan. Pffff...
HEREN mag ik alsjeblieft ZELF beslissen wanneer ik wat doe. Als ik een msn of 06 krijg ben ik niet verplicht dit a la minute toe te voegen of gelijk aan je telefoon te hangen. Ik mag dit toch best wat uurtjes vooruit schuiven, of niet soms?! Verder mankeert er gelukkig niets aan mijn hersencapaciteit anders was ik sowieso niet bij machte geweest op een site in te schrijven compleet met profiel en foto. Kom op zeg!!
Oh ja....nadat ik hem heel netjes en beleefd op mijn bovenstaande gedachtengang wees kreeg ik als reactie dat ik een arrogante koe was!! Hahahaha... Over lullig gesproken. Gelukkig heb ik hier heel hartelijk om kunnen lachen, en nog. Het zegt namelijk meer over de man in kwestie dan over mij. |
|
| Zo 07 mrt 10:11 |
Meld misbruik |
@All.... dat van die lullige naberichten herken ik wel:-) Je reageert netjes terug en verteld ze vriendeijk dat je verder geen interesse hebt. Vaak krijg je dan een mailtje met... nou zo bijzonder was je toch niet of gewoon "kutwijf"
Ik moet dan steeds hartelijk lachen en ben zo blij dat mijn mensenkennis bij het afwijzen me niet in de steek heeft gelaten!
Kreeg eergister een interesse bericht (nee, ik vind dat helemaal niet erg, liever dat i.p.v. een lange mail) van een leuke man met een gezellig profiel.
Ik zag dat hij geen betalend lid was dus heb hem min mailadres gestuurd.
Nu netjes een berichtje met een leuk gesprek en de mededeling dat hij op wintersport ging maar hoopt na woensdag weer contact te hebben...
Ik ben benieuwd:-) Zou deze ook in het grote boek der mislukkingen komen of behoren tot die uitzonderlijke groep van wel leuke serieuze mannen qua dating???
Wordt vervolgd:-) |
|
| Zo 07 mrt 12:05 |
Meld misbruik |
Dames, deze reacties zijn niet slechts aan mannen voorbehouden, ook sommige dames hebben dat ongeduldige.
Sommige dames zijn soms erg ongeduldig en verweten me dan dat ik geen interesse genoeg had anders zou ik wel direct geantwoord, toegevoegd of gebeld hebben en dan ging het inderdaad vaak over slechts één dag.
Dwangmatig gedrag behoort tot beide sexen, niet slechts tot mannen.
Ook naschrift in de vorm van “arrogante zak / lul” of iets in die geest, nota bene in het pre-contactuele stadium, zijn niet ongewoon. Fatsoensnormen zijn soms ver te zoeken.
Ik weet niet of dit een bijdrage is in jullie discussie maar jullie staan niet alleen in jullie (negatieve) ervaringen. |
|
| Zo 07 mrt 13:21 |
Meld misbruik |
@Sunshine ben inderdaad benieuwd als die meneer bij thuiskomst nog op zijn eigen toezeggingen terug komt. Mijn map "geen reactie" staat inmiddels vol met berichten van leuke mannen die niks meer laten horen. Als je geen interesse hebt of je hebt een mooier visje aan je haak kunnen slaan, zeg dat dan gewoon. Ik vraag mij af als ik één van de weinige ben die hier zo nuchter over denk.
@Adam
Tsjonge wel goed om dit hier te delen. Als je zelf als vrouw niet zo in elkaar zit verwacht je niet dan blijkbaar legio vrouwen zijn die dat wel zijn er daarnaar handelen. Kan niet anders dan beamen dat de fatsoensnormen bij beide zoekende sexen ver te zoeken is. Mijn dank voor deze bijdrage en eyeopener. |
|
| Zo 07 mrt 13:29 |
Meld misbruik |
@Brownseets... mijn verwachtingen zijn niet zo hoog, maar omdat ik weet dat het ook anders kan laat ik het wel open natuurlijk.
Heb al ooit een relatie van 2,5 jaar via een datingsite gehad. Zou zomaar nog eens kunnen gebeuren toch?
Meestal loopt het uit op gen reactie meer.
Zelf heb ik dat ook wel eens dat ik mijn interesse verlies in een man. Vaak omdat de mailtjes over en weer me niet veel doen dan.
Ik stuur ze dan eerlijk een berichtje met die inhoud, het is geen schande dat je niet klikt met iemand toch?
@Adam...vrouwen kunnen ook bitches zijn inderdaad. Gelukkig schar ik me niet tot die groep:-) |
|
| Zo 07 mrt 16:06 |
Meld misbruik |
Op een datingsite kan er weinig van relaties terechtkomen omdat je er normaal gesproken nooit achterkomt wat daar werkelijk aan de hand is. Misschien een tip die heel leerzaam kan zijn hoe die verhoudingen tussen mannen en vrouwen werkelijk liggen.
Als je een vrouw bent schrijf je dan in als man (op een minder bekende site) Plaats er een foto bij van de knapste man die je kunt vinden (natuurlijk niet van je buurman) Je hoeft er geen enkele tekst bij te zetten want het zal je als man niet lukken om tussen als die andere mannenconcurrentie te ‘bewijzen’ dat je de moeite waard bent.
Als man schrijf je je natuurlijk in als vrouw, maar met een klein verschil. Zet er een foto bij van een vrouw die jij niet aantrekkelijk vindt. Tekst hoeft er uiteraard niet bij want mannen accepteren de meeste vrouwen gewoon zoals ze zijn.
Vervolgens stuur je geen enkel interessebericht want je hoeft alleen maar waar te nemen hoeveel je er binnenkrijgt. Voor de man die zich als vrouw uitgaf is 1 dag wel genoeg om er achter te komen dat je geen keuze meer zult kunnen maken uit de geïnteresseerde mannen.
De vrouwen die zich als man hebben aangemeld moeten wellicht iets langer wachten. Misschien een paar dagen. Maar dan heb je wel vergelijkingsmateriaal dat je uit dat ene bericht kunt halen.
Leg dat eens naast die berichten die je ontvangen had toen je normaal als vrouw aangemeld was. Kijk ernaar, en zie hoe vriendelijk je werd uitgenodigd om iets van jou te laten horen(Kun je trouwens onvriendelijk interesse in iemand tonen??) Kijk dan eens naar dat ene bericht dat je als mannelijke gedaante ontvangen had. En zie, (als het is toegelicht) hoe snel en aardig je als man zult moeten reageren om de aandacht van de dame die achter dat uitzonderlijke interessebericht schuilgaat, niet te verliezen.
De mannen die zich als vrouw uitgaven zullen naast dat ze een behoorlijk administratie blijken te hebben de eerste paar dagen hun mond niet meer dicht krijgen. Eindelijk krijgen ze eens een respons dat in overeenstemming is met hun eigen vriendelijke bejegening. Het is ook echt een adembenemende ervaring om voor het eerst het verschil tussen schaarste en overvloed voor zich te zien liggen. Helaas valt dat alleen waar te nemen van mannen die in de veronderstelling zijn met een vrouw van doen te hebben. Sorry mannen! Maar je als je dat gedaan hebt weet je pas echt dat je als man voor spek en boon op een datingsite staat en die vermeende snoepjeswinkel voor de man in werkelijkheid voor de vrouw een echte snoepjeswinkel is! |
|
| Zo 07 mrt 16:19 |
Meld misbruik |
@Peterwaar... ben jij in alles zo pessimistisch? Ik hoop jou in ieder geval niet tegen te komen op een dating site...
Daar knap ik dus op af...
En ik kan het weten, heb samen met mijn broer vaak gekeken en hij gaat binnen nu en 2 maanden samen wonen. Hij kreeg trouwens wel leuke reacties? |
|
| Zo 07 mrt 16:31 |
Meld misbruik |
@Peterwaar, heb je niets beters te doen? Beetje gefrustreerd ofzo? Hier zakt mn broek vanaf. |
|
| Zo 07 mrt 17:20 |
Meld misbruik |
@fantasia... ik had gelukkig een joggingbroek aan, dus touwtje zat vastgeknoopt:-) |
|
| Zo 07 mrt 17:25 |
Meld misbruik |
@Sunshine, helaas, ik had het touwtje van mn joggingbroek niet strak genoeg getrokken:-) |
|
| Zo 07 mrt 19:23 |
Meld misbruik |
@Fantasia.... straks krijgen we commentaar dat we met joggingbroek op de bank liggen:-)
haha, die ga ik in mijn profiel zetten:-) |
|
| Zo 07 mrt 19:38 |
Meld misbruik |
@ Sun
Asjeblief !
Ik word nu al moe bij de gedachte aan joggen alleen ;~(( |
|
| Zo 07 mrt 19:51 |
Meld misbruik |
@ joggingbroek op de bank
Hé heerlijk, zondagavond is mijn tv avondje!
De kids worden naar de tv op hun kamers verbannen. Moeders steekt gezellig wat kaarsjes aan, lekker wierookje erbij, wat te drinken binnen handbereik en dan....languit op de bank onder mijn lekkere warme dekentje....zucht.
Nog effe (20:30uur) verheug me er nu al op :-D |
|
| Zo 07 mrt 19:55 |
Meld misbruik |
't Heerlijk avondje is gekomen,
Kinders staakt uw wild geraas
Bananasplit en Paul de Schreeuw |
|
| Zo 07 mrt 20:23 |
Meld misbruik |
YES!!!! Ik ben off, op weg naar mijn bankje en ga de kaarsjes vast aansteken. Luitjes ik wens jullie allen een heel fijne en plezierige zondag avond toe. |
|
| Zo 07 mrt 20:25 |
Meld misbruik |
Mag ik lekker naast je komen liggen ?
;~)) |
|
| Zo 07 mrt 21:38 |
Meld misbruik |
@Brownsweets, kun je hier ook niet meer 'veilig' zeggen dat je op de bank gaat liggen:-))
@Yoozt, ik denk dat Brownsweets nu gaat blozen van verlegenheid:-)) |
|
| Zo 07 mrt 22:20 |
Meld misbruik |
@JSP, ik wens je alvast een leuke date morgen, kun je mss je profiel weer veranderen: 'bedankt voor je berichtje, maar ik heb momenteel al een leuk contact met een leuke vrouw', of zoiets dergelijks:-))). Grapje dus hè! |
|
| Zo 07 mrt 22:27 |
Meld misbruik |
Bedankt Fantasia! Ik heb m'n profiel inmiddels alweer veranderd in een wat meer creatief verhaal... ;-) |
|
| Zo 07 mrt 22:56 |
Meld misbruik |
*BIM* *BAM* Nou, ik nog lang niet hoor...! Mijn date van morgenavond lijkt me wel een aardige dame en het wordt vast en zeker wel een leuke avond, maar ik denk ook dat ze nu niet direkt mijn type is... |
|
| Zo 07 mrt 23:32 |
Meld misbruik |
@JSP71 Je type wel, je type niet? Dat is een luxeprobleem. hup make it work!
Ik zeg tijdens de eerste date na ons tweede drankje altijd, "als ik nou heel hard mijn best doe en jij doet heel hard je best", dan moet het toch lukken?
Heel vreemd maar het komt nooit tot een derde drankje. Iemand tips??
Hahah |
|
| Zo 07 mrt 23:37 |
Meld misbruik |
@Fantasia
Heb er wel over nagedacht om me aan te melden bij een van de eetclubjes van M/V. Eet jij vlees of ben je vegetarier? ;-) |
|
| Zo 07 mrt 23:43 |
Meld misbruik |
@JSP71
Als ik toch een kleine tip mag geven mbt je profiel. Niet steeds veranderen... staat onzeker. Althans dat is de conclusie die ik eruit trek als een man steeds een andere profieltekst heeft of steeds andere foto's heeft. En bij dat laatste vind ik hem te ijdel.
Wisten jullie dat er ook een dating site is voor "mooie mensen"? Wat vinden jullie daarvan? Ik vind dat zoooo stom. |
|
| Ma 08 mrt 00:07 |
Meld misbruik |
Ook ik sta al enige tijd op een datingsite en heb er geen positieve ervaringen mee.
Als ik een man leuk vind, vindt hij mij niet leuk.
Mannen die mij wél leuk vinden, vind ik weer niet leuk. Vraag me echt af hoe dat komt? Is mijn profiel niet goed geschreven? Geen goede foto's? Je gaat dan wel erg aan jezelf twijfelen!
Of je hebt geregeld mailcontact met iemand en dan ineens stopt het contact.....
Is dit herkenbaar bij jullie? |
|
| Ma 08 mrt 00:49 |
Meld misbruik |
@EllenvS
Hoi Ellen, ja is herkenbaar. Ik hecht inmiddels geen waarde meer aan wat er op een datingsite gebeurt.
Mensen gedragen zich niet zoals in het echte leven.
Heb trouwens twee keer meegemaakt dat iemand mij op de site niet leuk vond, maar dan kwam ik hem weken later tijdens het uitgaan in de stad tegen en die ander in het park en dan was er een verwarde blik en het verhaal dat ik er in het echt veel leuker uit zie om vervolgens weer een bericht te krijgen op de site of ik zin had om af te spreken. Dus een afwijzing op basis van je foto hoef je echt niet over te twijfelen. Niet iedereen is fotogeniek en iemand is meer dan een foto. Je lach, je lichaamstaal, je beweging, of je sierlijk bent of stoer of beide, de energie die om je heen hangt, dat vang je vaak niet op een foto. De echte top-fotografen die kunnen dat.
En als het leuke mailcontact ineens stopt, is hij zijn aandacht kwijt. Dat hoeft niks met jou te maken te hebben, maar het zegt wel iets over hoeveel fatsoen de heer in kwestie heeft toch?
Als je op een datingsite actief wilt zijn, kan je het beste je verwachting bijstellen.
:-) |
|
| Ma 08 mrt 01:45 |
Meld misbruik |
Zo luitjes mijn wekelijkse tv avondje is weer voorbij en nu gauw mijn bedje opzoeken. Morgen is het vroeg dag met school, werk etc.
Oh ja Yoootz ook hier mag je niet naast me komen liggen want ook dit plekje in bed is bezet(LOL).
Ditmaal door een kleine jongeman in wording.
Teruste en voor morgen gezond weer op!
@Yoootz sorry de grote hoekbank was al helemaal door vrouwen bezet incl. alle dekentjes, moeder, dochter en 'n vriendin die is blijven slapen.
@Fantasia hahaha nou zo snel bloos ik niet hoor, zal eerder de heer in kwestie rood aan laten lopen;-)
@Ellenvs zooooo herkenbaar dat ik dit zelf op had kunnen schrijven, behalve dat ik aan mezelf ga twijfelen, dat niet. Het maakt wel dat ik een andere kijk op mannen erbij heb gekregen. Weet ook dat dit niet voor alle mannen geld. Ach het is leuk tijdverdrijf sinds ik op dezelfde manier als de mannen ermee opga, heel luchtig!
Verwachting heb ik alleen van me, myself and I. |
|
| Ma 08 mrt 07:58 |
Meld misbruik |
@Katteke, datingsite alleen voor "mooie mensen"… is er dan een ballotagecommissie die gaat bepalen of je mooi genoeg bent voor de exclusieve mooie mensen club? Inderdaad stom.
Als ik naar een profiel kijk, dan kijk ik meestal eerst naar de foto('s) (zoals de meeste mensen dat volgens mij doen). Maar ik wijs het profiel niet meteen af als ze er niet als een fotomodel uitziet. In het echte leven zie ik ook genoeg dames lopen die ik leuk vind en die er niet als fotomodellen uitzien. En er zijn ook vrouwen die mensen over het algemeen "knap" zouden noemen, maar waarvan ik meteen het gevoel heb dat ze niet bij mij passen.
Dan kijk ik naar de tekst. Als het maar 1 zin is, zo van "Ik weet het niet hoor, ik zoek gewoon een leuke man!" dan klik ik door, ook al was de foto nog zo leuk. Wat de dame beschrijft bij wat voor soort man ze wil vind ik eigenlijk nog belangrijker dan wat ze over zichzelf schrijft.
Hoe kijken jullie naar profielen op dating websites?
@EllenvS het kan natuurlijk moeilijk zijn om iemand te vinden met wie het van beide kanten klikt. Je zou eens na kunnen denken over wat voor man je zoekt, of dat nou echt bij je past. De mannen die jij leuk vindt, wat zien die nu over het hoofd, en de mannen die jou leuk vinden (maar jij hen niet), wat zien die nu wel in je profiel? |
|
| Ma 08 mrt 15:39 |
Meld misbruik |
We generaliseren zo gemakkelijk, indien we door één individu uit een groep worden lastiggevallen rekenen we daar (vaak) de gehele groep op af…
Wat ik hier steeds proef is dat men dat over en weer ook hier doet, de mannen zijn in dit geval de kwade cq onbehouwen partij. We generaliseren en zeggen daarbij dat er ook zijn die niet zo zijn. De spreekwoordelijke uitzonderingen op de regel.
Wellevendheid is voor beide sexe een must in het gemeenschappelijk verkeer. Internetetiquette zou bij voorbaat primair dienen te staan en in de huisregels van datingsites te zijn opgenomen waarbij overtreding en/of misbruik ergens moet kunnen worden gemeld.
We generaliseren te gemakkelijk, we scheren te gemakkelijk over één kam… we vissen allemaal in de zelfde vijver maar vrouwen (kijk ik generaliseer) maken daar meer een punt van dan mannen. Mannen halen hun spreekwoordelijke schouders op en gaan door naar de volgende misser of het Lucky shot.
De wet van de grote getallen zegt dat je in één op de…. een reële scoringskans maakt, ook de colportagewet schrijft zoiets voor… een encyclopedie (of Jehovagetuige-) colporteur die deur aan deur tracht te verkopen, kan bijna met zekerheid aftellen dat er (bij wijze van spreken) één op de 10 deuren een gerede kans bestaat dat er een (goed) gesprek cq een mogelijke verkoop zal plaatsvinden.
Voor datingsites geldt hetzelfde, één op de (..) mogelijke contacten resulteert in een date waarvan één op de (..) dates weer resulteert in een vervolgafspraak cq seksueel contact vanwege de chemie en de feromonen die over en weer over de tafel gieren.
De essentie van het internetdaten zou nader gedefinieerd moeten worden.
1. Men zoekt serieus een partner omdat men behoefte heeft aan een soulmate;
2. Men zoekt serieus een partner omdat aandacht wil van de andere sexe;
3. Men zoekt serieus een partner omdat met sociaal arm is;
4. Men zoekt serieus een partner omdat men door welke omstandigheden ook niet over andere mogelijkheden beschikt;
5. Men zoekt een partner omdat men, zoals ieder mens behoefte heeft aan liefde en tederheid, wat essentieel en onmisbaar is voor sociale wezens zoals mensen nu eenmaal zijn.
In de grotemensenwereld is het normaal dat men met vallen en opstaan leert lopen, ook dat is essentieel voor je evenwicht, zo ook in de dating wereld.
Leer er mee omgaan en te lezen wat de ander bedoelt en niet wat je zelf graag wil of denkt te willen lezen. Soms willen we té graag, soms lijkt het té mooi om waar te zijn… soms ….. moet je realistisch zijn.
Sterkte |
|
| Ma 08 mrt 16:03 |
Meld misbruik |
@Katteke, ik eet in principe alles, alleen geen rauw mensenvlees uit de vriezer, evt. wel geBBQed met sausje erbij:-)) |
|
| Ma 08 mrt 22:01 |
Meld misbruik |
Omdat als je in je profiel zegt dat je graag een, lange, verzorgde, leuke man tot 50 jaar wilt leren kennen, je het 20e berichtje van een groezelig mannetje van 1.60m en 65 jaar, er wel klaar mee bent. |
|
| Ma 08 mrt 22:19 |
Meld misbruik |
Fernanda, ja, dat is ook herkenbaar, in allerlei variaties, 'atletisch gebouwd'' bv. blijkt in sommige gevallen broodmager te zijn, 'volslank' blijkt in werkelijkheid 150 kg te zijn. En zo nog wat dingen meegemaakt. HBO'er blijkt dus niet te kunnen lezen, oftewel analfabeet ofzo? |
|
| Ma 08 mrt 22:39 |
Meld misbruik |
@Fernanda & Fantasia hahaha grappig zijn jullie. Maar wel netjes blijven afschrijven, we zijn allemaal mensen, we zijn allen op zoek naar een fijne wederhelft en daarin zijn we allen kwetsbaar toch? |
|
| Ma 08 mrt 22:41 |
Meld misbruik |
@Fantasia
Ik geef wel een grote M/V bbq van de zomer :-) |
|
| Ma 08 mrt 22:44 |
Meld misbruik |
@Katteke, ik blijf altijd netjes, ook met afschrijven. Wat gij niet wilt dat u geschied doet dat ook een ander niet. Als dat nu eens de regel werd op datingsites was dit topic overbodig geweest. |
|
| Ma 08 mrt 22:48 |
Meld misbruik |
@Katteke, als je de vriezer maar dicht laat:-) |
|
| Ma 08 mrt 22:56 |
Meld misbruik |
@Fantasia
Ja da's een goeie die spreuk als regel op datingsites.
De vriezer blijft dicht. Belooft :-) |
|
| Ma 08 mrt 23:27 |
Meld misbruik |
@katteke
Zekers, maar sommige onder ons zijn bij de eerste date toch iets (ahum) 'kwetsbaarder' dan in hun profiel gesuggereerd. No offense. |
|
| Di 09 mrt 00:15 |
Meld misbruik |
@Fernanda, ja ja het leven is vol verassingen. |
|
| Di 09 mrt 00:29 |
Meld misbruik |
@jsp71
Ja klopt je wordt dan eerst gekeurd en dan bepaalt men of je mooi genoeg bent voor de site.
Vind dat een raar concept. Ook lullig als iemand dan afgewezen wordt. Sorry maar je bent niet mooi genoeg voor onze site, je hebt een te grote neus. Een soort deurbeleid op het internet. Erg fout haha.
"Hoe kijken jullie naar profielen op dating websites?"
Ik kijk of de foto en de inhoud van het profiel me aanspreekt. Wat iemand leest, welke muziek iemand beluistert, vrije tijdsbesteding, dat soort dingen helpt me een beeld vormen. En bijv. de tv-programma's die iemand kijkt. Als ik een leuke man zie maar hij geeft aan dat hij heel graag "Jensen" kijkt... vind ik dat wel een afknapper. Niet dat je alles beiden leuk moet vinden. Maar ik vind "Jensen" echt riooltv, daar beleeft men plezier aan het uitlachen en voor schud zetten van anderen. O ja en op de foto of hij er verzorgd uitziet. Met schone tanden! |
|
| Di 09 mrt 00:33 |
Meld misbruik |
En of hij zich leuk kleedt.
Je hebt ook mannen die er met ontbloot bovenlijf op staan, of bodybuilders die staan te flexen. Dan ben ik niet meer te houden ;-) |
|
| Di 09 mrt 01:36 |
Meld misbruik |
Muggenzifters ... !
Bij dat soort criteria durf ik al niet meer te reageren :P
En... ik ben zo'n stoffige 60 plusser dus wees gerust ik val niemand lastig ;) |
|
| Di 09 mrt 10:26 |
Meld misbruik |
@Adam
Vind je schone tanden muggenzifterij? haha
Bye Oldie ;-) |
|
| Di 09 mrt 11:24 |
Meld misbruik |
@Katteke
Hygiëne is nooit muggenzifterij... Hehehe
Oldie ? ¿ Jouw nickname zegt het al, Kat! ;) |
|
| Di 09 mrt 13:49 |
Meld misbruik |
GHOST SEX
A professor at the Auburn University was giving a lecture on Paranormal Studies.
To get a feel for his audience, he asks,
'How many people here believe in ghosts?'
About 90 students raise their hands.
Well, that's a good start. Out of those who believe in ghosts, do any of you think you have seen a ghost?'
About 40 students raise their hands.
That's really good. I'm really glad you take this seriously. Has anyone here ever talked to a ghost?'
About 15 students raise their hand.
Has anyone here ever touched a ghost?'
Three students raise their hands.
That's fantastic. Now let me ask you one question further...Have any of you ever made love to a ghost?'
Way in the back, Ahmed raises his hand.
The professor takes off his glasses and says 'Son, all the years I've been giving this lecture; no one has ever claimed to have made love to a ghost. You've got to come up here and tell us about your experience.'
The Middle Eastern student replied with a nod and a grin, and began to make his way up to the podium.
When he reached the front of the room, the professor asks, 'So, Ahmed, tell us what it's like to have sex with a ghost?'
Ahmed replied, "Shit, from way back there I thought you said Goats."
Hoezo hygiëne ?? |
|
| Di 09 mrt 18:41 |
Meld misbruik |
@JSP, uhh bescheiden vraagje, was het leuk gisteravond? Voor herhaling vatbaar? |
|
| Di 09 mrt 20:50 |
Meld misbruik |
Over geesten gesproken, dit is een hele leuke op YouTube.
Zoek op 'niet schrikken auto': ga voor het beeld zitten, en volg rustig het witte autootje (het is een commercial).
Niet geschikt vlak voor het slapen gaan, maar hij is heel gaaf, haha. |
|
| Di 09 mrt 21:28 |
Meld misbruik |
Slensor; Ik had het vinkje uitgezet van dit topic maar ik ben eigenlijk niet weg geweest. Ik lees wel wat meer voordat ik ergens reageer, maar dat hoeft niet op mv te zijn;)
Sunshine, (Fantasia), Wil toch nog even wat zeggen over jullie reactie. Ik denk als het vanuit een vrouwenperspectief gezien wordt dat het weinig anders dan pessimistisch over kan komen hoe realistisch het voor de gemiddelde man uitpakt. Uitzonderingen zijn er altijd maar feit is dat de gemiddelde man op een datingsite in een heel andere positie verkeert dan een vrouw. Door er een persoonlijke kwestie van te maken (waar jij op afknapt) verandert daar niets door. Het bevestigt wel dat het blijkbaar voor een man van belang is om te weten dat jij daar op afknapt? Voor een zoekende man die graag bij jou in de smaak zou willen vallen kan dat ook van belang zijn, en dat weten jullie dames heel goed. Zo kun je het als vrouw ook gebruiken om de man de mond te snoeren als er iets gezegd wordt dat die positie van de vrouw in gevaar kan brengen. Maar we zijn hier niet op een datingsite en ik ben geen zoekende man die zich de mond laat snoeren om de waarheid te vertellen. Ik zal hier maar stoppen want anders moet ik ook nog gaan vertellen dat sommige vrouwen bewust... |
|
| Wo 10 mrt 00:03 |
Meld misbruik |
De Date van gisterenavond...
Het was gezellig, we zijn gaan eten in een leuk Spaans restaurantje in Amsterdam, maar... er komt geen vervolg.
Ik begin er langzamerhand aan te twijfelen of het daten via websites wel iets voor mij is. Ik denk dat ik meer tijd nodig heb dan een paar uur om iemand te leren kennen. |
|
| Wo 10 mrt 03:12 |
Meld misbruik |
Ik heb via het internet diverse dates gehad met verschillende uitkomsten… mijn ervaring is dat je vaak eerst door veel te praten (Msn en/of bellen) al snel tot de conclusie komt of je met elkaar in gesprek wil blijven.
Zodra je op het niveau van kwetsbaarheid en intimiteit komt, heb je een gerede kans dat er een leuke match ontstaat, immers je moet toch bepaalde gevoelens kunnen verwoorden en willen delen met de dame in kwestie.
Het voordeel van “echt praten” tegenover typen is dat je intonatie herkent en al snel weet of jullie humor op het gelijke niveau ligt.
Gaandeweg krijg je het gevoel iemand al dan niet te (her)kennen en het verlangen iemand wel of niet te willen zien.
Ik verkondig hier geen evangelie en spreek slechts uit eigen ervaring, bij snelle dates, bijvoorbeeld na korte gesprekken en gelijk een ontmoeting, resulteerden bij mij steeds in géén tweede ontmoeting.
Ik kan me voorstellen dat anderen totaal verschillende ervaringen hebben. |
|
| Wo 10 mrt 10:18 |
Meld misbruik |
@jsp71 Daarvoor maak je een tweede date, en een derde en een vierde...
Je hebt in ieder geval lekker Spaans gegeten ;-) |
|
| Wo 10 mrt 15:18 |
Meld misbruik |
@Sunshine '@All.... dat van die lullige naberichten herken ik wel:-) Je reageert netjes terug en verteld ze vriendeijk dat je verder geen interesse hebt. Vaak krijg je dan een mailtje met... nou zo bijzonder was je toch niet of gewoon "kutwijf"'
Wat ik zeg, is dit: 'Ik vond het een leuke ontmoeting, maar heb duidelijke twijfel omtrent een verdere relatie.' Soms zeg ik erbij: 'Ik heb wel interesse voor eventuele vriendschap.' Dan blijft het initiatief, maw de eer, aan hun kant en blijven zij met een minder rotgevoel achter, en ik dus ook. Niemand heeft behoefte aan vervelende naberichten.
@Ik schrijf nu met een erg aardige Engelsman, msn, heel leuk.
@D |
|
| Wo 10 mrt 18:53 |
Meld misbruik |
Ik begin een hekel aan @Katteke te krijgen :P |
|
| Wo 10 mrt 19:46 |
Meld misbruik |
@Adam... verspilde energie, Katteke is al weer weg. |
|
| Wo 10 mrt 20:45 |
Meld misbruik |
@Sunshine1111 ... Maar jij niet ... dus koel ik mijn frustratie op jou af ;) |
|
| Wo 10 mrt 20:47 |
Meld misbruik |
@Adam... dat mag hoor...kan wel wat hebben! :-) |
|
| Wo 10 mrt 21:12 |
Meld misbruik |
@Sunshine1111 ... Zo'n fragiel meisje als jij? :D |
|
| Do 11 mrt 16:58 |
Meld misbruik |
@ Adam
Dat stukje over 'Ghost sex', zegt dat iets over jouw gevoel voor humor, óf zegt dat meer iets over hoe jij in deze maatschappij staat, meer bepaald, hoe jij denkt over mensen uit het Midden-Oosten ? |
|
| Do 11 mrt 17:50 |
Meld misbruik |
@Yoootz
Puur humor... als je dit serieus neemt zou je bij jezelf te raden moeten gaan... :) |
|
| Vr 12 mrt 11:34 |
Meld misbruik |
@Adam
Ik kan me de vraag van Yooozt eigenlijk wel voorstellen. Hij kent je toch niet. Geen geschikte grap voor op een forum is mijn idee. |
|
| Zo 14 mrt 11:10 |
Meld misbruik |
(((Sunshine))) 'Soms werkt het dus wel... en ik geloof er heilig in!'
Mee eens, zodanig dat ik ze, na bijna twee maanden inschrijving, niet meer gebruik nu, zowel om de positieve als de negatieve ervaringen. Twee oneerlijke mannen ontmoet, een briefwisseling met een man die ik ervan verdacht een produkt te willen verkopen, een saaie ontmoeting, een chat met een aardige man uit eigen woonplaats en nu een Engelsman: een serieuze kanshebber met wie dingen op hun plaats lijken te vallen. Het wordt dan allemaal meteen anders.
@jsp71 wees zo direct mogelijk. Vertel markante en leuke dingen, houd je qua cv aan de hoofdzaken, excuseer je nergens voor. En wees eerlijk, vooral dat.
@Adam 'bij snelle dates, bijvoorbeeld na korte gesprekken en gelijk een ontmoeting, resulteerden bij mij steeds in géén tweede ontmoeting.'
Mee eens. Je gaat tenslotte geen auto kopen, doch een levende mens ontmoeten met wie je iets passioneels wil aangaan, of niet soms. Mits mensen eerlijk zijn over hun persoon, kun je van te voren redelijk goed inschatten of de ontmoeting een succes wordt, als je van te voren reeds uitgebreid gepraat hebt. Je opmerking over de geiten is niet van toepassing.
@D |
|
| Zo 14 mrt 13:49 |
Meld misbruik |
Praat wat langer met elkaar, hoor elkaar aan, luister naar de intonatie en je weet snel genoeg of hij/zij de moeite waard is om meer tijd mee door te willen brengen.
Die Ghost-opmerking zal me nog lang achtervolgen, ben ik bang... pfff |
|
| Di 16 mrt 19:38 |
Meld misbruik |
@Dehlia, als ik het goed begrepen heb is het Engelse contact alweer over? Jammer joh, het klonk zo positief. |
|
| Ma 22 mrt 15:16 |
Meld misbruik |
Logisch dat op deze site overwegend negatieve verhalen over datingsites te vinden zijn. Alle singles die met succes gedate hebben zullen zich niet (meer) op een site voor singles begeven maar zitten lekker voor het houtvuur op de bank een dvdtje te kijken met hun lief en een glas wijn :-)) |
|
| Za 10 apr 11:15 |
Meld misbruik |
Waarom vrouwen niet reageren? Mentaliteitsprobleem vind ik. Ik zelf reageer ALTIJD. Zelfs op vulgaire mails e.d. Ik reageer ook op hartjes, mits..... ik betalend lid was. Anders kún je niets daar (op RelatiePlanet bedoel ik).
Als iemand mij een stukje tekst stuurde wat ik heel grappig vond bijvoorbeeld, dan wilde ik graag op zo'n grapje (of complimentje bvb.) reageren, maar kon dat niet omdat ik enkel óf een gebroken hartje óf een echt hartje kon sturen. In het eerste geval is het niet leuk voor de ontvanger, hij maakt immers enkel een compliment of grapje. In het tweede geval, dus als ik met een positief hartje zou reageren, is het nog maar de vraag of de man het snapt dat IK dan geen lid ben. En dan maar hopen dat hij het én door heeft én zelf lid is én.... zijn mailadres in de volgende mail meestuurt. Anders kun je alsnóg niets.
Had paar maanden geleden zoiets: ik bleef maar reageren met een leuk hartje, want schrijven kon ik daar niet. Maar je kunt op RP maar één hartje per dag sturen naar dezelfde persoon. Maar hij bleef het niet snappen, waarna hij op den duur een ongeïnteresseerd hartje terugstuurde. Jammer, maar ja... voor betalen doe ik momenteel niet i.v.m. de kosten.
Kortom: het kan vele redenen hebben. Maar vaak is het toch wel lomp gedrag van de vrouwen, dat ben ik met je eens. |
|
| Za 10 apr 12:31 |
Meld misbruik |
@Lente74, is het dan niet handiger om in je profiel te vermelden dat je geen betalend lid bent en verzoeken om hun mailadres in het berichtje te vermelden? Lijkt me wel zo duidelijk en scheelt een hoop irritaties. |
|
| Za 10 apr 12:40 |
Meld misbruik |
Tja Fantasia, en dát mag dus niet van de site!
Hoe omslachtig sommigen mensen dat ook vermelden, met puzzels en anagrammen en al, toch krijg je dan een waarschuwing en halen ze dat stuk tekst van je profiel.
Overigens kunnen op RP de wel betalende leden ZIEN of een ander betalend lis is. Namelijk door een goud- of zilverkleurig stipje linksboven in het scherm. Alleen nieuwkomers weten dat vaak niet en het valt ook niet zo op. (goud is dus betalend lid, zilver niet-betalend lid) |
|
| Za 10 apr 12:45 |
Meld misbruik |
Ach, er mag zo veel niet, het is mij een aantal keer wel zo gelukt en andersom ook, gewoon proberen, tot nu nooit problemen mee gehad. Ik zit ook op RP maar heb die ervaring niet dat ze er meteen een waarschuwing over geven. |
|
| Za 10 apr 16:55 |
Meld misbruik |
Ik heb het ook regelmatig geprobeerd! Maar ik heb dus die ervaring dat het eraf geknikkerd wordt. En soms zonder waarschuwing.
De laatste keer had ik in mijn profiel een soort van grapje (met een serieuze ondertoon overigens). Ik vroeg wiens koffer ik mocht dragen richting vakantiebestemming, was er namelijk wel aan toe.
Toen bedacht ik me een paar dagen later dat ik wel eens iets erbij kon schrijven om te laten zien dat ik graag een mailadres zou ontvangen als iemand interesse had. Ik had er staan 'wil je dan wel zo vriendelijk zijn om je koffer te labelen, dan kan ik je terugvinden'.
En zelfs dát is erafgehaald! En ja ik zie soms bij mannen een heel doorzichtige hint staan, en die blijft er dan maanden op staan. Tja, het is dus net waar ze toevallig naar kijken denk ik. |
|
| Wo 21 apr 00:00 |
Meld misbruik |
Ligt niet aan je profiel JSP71. Datingsites zijn echt niet de ideale manier om iemand te ontmoeten. In het dagelijks leven krijg ik vaak reacties bij het boodschappen doen en wordt ik, ondanks mijn 43 jaar :) nog steeds nagekeken. Maar ben een drukke tante dus heb vaak niet eens de tijd om terug te kijken. Op de datingsite krijg ik niet of nauwelijks respons en als ik die krijg, zijn het vaak mensen die absoluut niet bij mij passen. Wel geef ik antwoord. Als vrouw zijnde wordt je afgerekend op je leeftijd en mijn foto staat niet 'en public' bij mijn profiel. Liegen over mijn leeftijd doe ik niet; ga mij niet aanpassen aan wat anderen willen. What you read is what you get.
Gewoon jezelf blijven, want het komt er uiteindelijk toch uit wie je bent. Een ongedwongen uitje zoals eerder ergens vermeld op deze site, is een betere optie. Helemaal ongedwongen is dat uitje natuurlijk niet, maar veelal houd je er een leuke avond aan over en wellicht wat vriendschappen. Betaalde datingsites, zoals afgelopen week door Radar gemeld, hebben bovendien niet of nauwelijks effect. Zonde van het geld! |
|
| Wo 21 apr 07:17 |
Meld misbruik |
Hoi Tessi,
Na een paar maanden op een paar datingwebsites gestaan te hebben kan ik ook wel zeggen dat ik een illusie armer ben. Ik heb wel een paar dates gehad, maar er wordt nauwelijks op mijn profiel gereageerd (blijkbaar verwachten dames dat de man het initiatief neemt?) en nog steeds krijg ik ook maar zelden antwoord op een bericht, terwijl ik altijd mijn best doe om een leuk berichtje te sturen.
En de gedwongen sfeer van zo'n date via een website bevalt me ook niet, ik heb het gevoel dat veel dames erg hoge verwachtingen hebben - als ze je dan in het echt ontmoeten en je voldoet niet 100% aan hun beeld van de perfecte partner dan wordt 't niks.
Ik heb de uitzending van Tros Radar ook gezien. |
|
| Wo 21 apr 11:03 |
Meld misbruik |
Voor de geïnteresseerden onder ons... een vriend van me zit op "Funky Fish - christelijke community en datingsite" ik moet je zeggen dat het voor hem bijna een letterlijke visvijver was, hij heeft daar wekelijks uit geDate... op enig moment dacht ik dat het op werken ging lijken.
Hij heeft daar overigens zijn huidige partner gevonden. |
|
| Wo 21 apr 11:12 |
Meld misbruik |
@jsp71
Zoals ik zei, tracht eerst op één lijn te komen en telefoneer eens een tijdje met elkaar, daar heb ik goede ervaring mee, immers als je elkaar al vaker hebt gesproken, hebben jullie een referentie kader waar je naar kunt refereren en op door kunt gaan...
Ik persoonlijk geloof niet in "What you see is what you get" bij een min of meer "Blind date".
Succes ! |
|
| Di 13 juli 18:31 |
Meld misbruik |
Het valt mij gewoon op dat veel vrouwen zo kritisch zijn & mannen dan al gauw afschilderen als saai, oppervlakkig, of... - whatever - Ja, op datingsites staan vaak "standaard" dingetjes bij 'n profiel, omdat veel mensen gewoon "standaard" zijn!
Wat is daar mis mee? Ik geloof heus wel dat de meeste mensen op datingsites zich zo goed mogelijk proberen te verkopen door er dingen neer te zetten die 'n ander ook aantrekkelijk zou kinnen vinden & dat zijn dan toch vaak de "standaard" dingen zoals bepaalde films, of activiteiten.
Er zijn nou eenmaal gewoon weinig mannen die met 2 vingers in hun neus parachute kunnen springen, terwijl ze al zoekende naar de sleutel van hun Aston Martin DB9 in hun bolide landen & dan naar hun geweldige droomvrouw scheuren om dan hevige passionele sex te hebben ;-)
Maar goed, ik zie wat datingsite betreft liever dat iemand vrij uitgebreid 'n beetje afgezaagde dingen in zijn profiel zet, zodat je toch al 'n redelijke voorselektie kan doen. Dan van die uitspraken zoals "pluk de dag/carpe diem", of - nog erger - "wil je meer weten, laat 't mij maar weten/stuur maar 'n berichtje" Daar krijg ik dus echt jeuk & nee, da's geen prettige jeuk ;-)
Ik ben 'n volwassen vent & ik heb zoiets van "leuk die datingsites, maar verwacht er gewoon niet al te veel van" Ik heb 'n aantal leuke dates via datingsites gehad, maar niet meer dan dat... Ik heb er wel 'n paar hele leuke vriendschappen aan over gehouden & dat is mij ook heel veel waard! |
|
Om te reageren moet je ingelogd zijn.
|
|
NIEUWE STELLINGEN
 |
|
Het archief
Op Wo 08 sept door Slensor
Van alles bewaarde ik, maar sinds de scheiding ruim ik ook op. De woonplekken zijn kleiner...
humor
Op Wo 08 sept door sjonny67
Tankauto met Nederlandse mest geëxplodeerd in Keulen
Uitgegeven: 8 september 2010 13:09
...
Zonder titel!
Op Di 07 sept door mimi08
Elke dag opnieuw moet je je krachten verzamelen om wakker te worden en doorgaan met leven....
kort dag maar misschien wel weer een keer gezellig
Op Di 07 sept door luckyluck48
A.s. zaterdag 11 september is er in mijn dorpje (een feestje omdat Gert de eigenaar van de...
Als wij .....
Op Ma 06 sept door CeJe
Als wij iets vergeten zeggen we "Ja, ik heb het zo waanzinnig druk .
Als oude mensen iets...
|
|
|