STELLINGEN VAN 'MEL222'

Things that make you go m...
Openminded, Spontaan?

VERDER IN 'LIFESTYLE'

Het archief
Petomanie en andere futil...
Swingen/Partnerruil in de...
Pas op single...gevaar!!!...
Jezelf helemaal geven met...

UITGELICHT

6000??jawel!
Op Ma 05 jan 09 door anniepannie
de 6000ste. Iedereen is uitgenodigd om Tunesisch te komen eten. Dat ...

Things that make you go mmmm..

Eens in de zoveel tijd onderneem ik dingen die ik normaliter niet zou durven omdat het “out of my league”, gewoon te maf voor woorden, grappig, etc. is. Afgelopen weekend ben ik met een stel lange mensen naar Duitsland geweest om Keulen van dichtbij te zien en samen hebben we ook een speciaal feest bezocht voor speciale mensen namelijk de “Grosse Leute Party”. Ik heb me laten vertellen dat dit nogal leuk is omdat er voornamelijk lange mensen op af komen om te chillen, dansen (voor zover je het dansen kan noemen ;-)), etc. Soms heb ik last van een “try before you die drang” , ik ga dan niet meteen bungjyjumpen of een 30 stedenwandeltocht doen maar ik doe gewoon iets raars (althans iets raars genoeg voor mij).

De Grosse Leute Party was voor mij raar en grappig genoeg voor mijn “try before you die” lijstje. Ik ben in Nederland nog nooit naar een volksfeest geweest omdat ik nogal een aversie heb tegen liedjes waarbij je alleen 2 stapjes hoef te doen om te kunnen dansen. Het leek mij wel aardig om met iemand te dansen die boven mijn schouders uitkomt vooral wanneer ik mijn hakken aan heb ;-). Ik heb me mentaal voorbereid door de rowing man te oefenen op de liedjes “ich bin wie du” en “wir sind die hollanders”, ben op het werk zelfs daarmee “gepest”.

De Grosse Leute Party was een leuk feestje met diverse soorten mensen en allerlei combinaties qua stellen. Al met al heb ik me toch aardig kunnen vermaken maar ben er toch achtergekomen, dat dit niet mijn ding is omdat ik teveel ben blootgesteld aan begin jaren ’80 muziek, Schlagerliedjes, superingewikkelde dansmoves (NOT). Ik ben zelf meer een liefhebber Soul, Jazz, RnB, zelfs hedendaagse Pop/House en vond het ook jammer dat dit niet vaak gedraaid werd. Ik ben zo weer een ervaring rijker en kan deze ervaring weer van mijn lijstje afhalen. Op naar de volgende “try before you die”!

Till next time…….
Mel222 Laatst aangepast: 2-3-10 12:57  Wijzig topic Meld misbruik Meld misbruik 
Boldoot
Di 02 mrt 13:22

Meld misbruikMeld misbruik

kom gezellig naar stennis in stunnis.

topic 8040

Cosmo
Wo 03 mrt 02:42

Meld misbruikMeld misbruik

@ Mel222.

Nu ben ik wel erg benieuwd wat er nog meer op dat lijstje "try before u die" staat....smile

Om te reageren moet je ingelogd zijn.
nickname
password
 Onthoud
Inlog kwijt?  Maak profiel

NIEUWE STELLINGEN

Het archief
Op Wo 08 sept door Slensor
Van alles bewaarde ik, maar sinds de scheiding ruim ik ook op. De woonplekken zijn kleiner...

humor
Op Wo 08 sept door sjonny67
Tankauto met Nederlandse mest geëxplodeerd in Keulen Uitgegeven: 8 september 2010 13:09 ...

Zonder titel!
Op Di 07 sept door mimi08
Elke dag opnieuw moet je je krachten verzamelen om wakker te worden en doorgaan met leven....

kort dag maar misschien wel weer een keer gezellig
Op Di 07 sept door luckyluck48
A.s. zaterdag 11 september is er in mijn dorpje (een feestje omdat Gert de eigenaar van de...

Als wij .....
Op Ma 06 sept door CeJe
Als wij iets vergeten zeggen we "Ja, ik heb het zo waanzinnig druk . Als oude mensen iets...

home - singlesagenda - MVrienden - forum - oproepen - chat - datingsites - magazine - adverteren