UITGELICHT
 |
|
Genoeg !!
Op Zo 10 dec 06 door lot30
Ik heb er genoeg van,over en uit, al dat gelazer met die datingsites.
Hou het liever op i...
|
|
|
|
|
|
In mijn mailbox
Brief aan god.
Lieve God,
Je hebt mijn lievelingszanger Michael Jackson,
mijn lievelingsacteur Patrick Swayze en
mijn lievelingsactrice Farah Fawcet
ontnomen.
Nu heeft U zelfs mijn allerliefste Nonkel Bob
ontnomen.
Mag ik U eraan herinneren dat .... mijn lievelingspoliticus is?
Dank U Wel.
====
Bron; Mijn eigen mailbox.
Wie mailen mij: Mensen die met beide benen op de grond staan. Die het leven accepteren zoals het is en die geen droom nalopen van hoe moooi alles wel had kunnen zijn als ......
As is verbrande turf.
Wordt wakker, sta op als je gevallen bent.
Leef NU, ipv toen alles nog zo mooi was.
|
|
HW007 |
Laatst aangepast: 10-3-10 05:17
|
Meld misbruik
|
|
| Do 11 mrt 02:26 |
Meld misbruik |
Voor een brief aan god.............
Moet je Sarah zijn! |
|
| Do 11 mrt 06:56 |
Meld misbruik |
@HW; je schreef;
"Bron; Mijn eigen mailbox.
Wie mailen mij: Mensen die met beide benen op de grond staan. Die het leven accepteren zoals het is en die geen droom nalopen van hoe moooi alles wel had kunnen zijn als ......"
Als reactie op bovenstaande vergeet je toch echt een ding;
Hen die jou mailen, beschikken over jouw mailadres!
Het past je dan ook niet iemand te verwijten die aangeeft daar niet over te beschikken, nogal persoonlijk naar jou in het openbaar te wezen. Waarmee je dan dus ook aangeeft dat niet alles publiek hoeft/kan te zijn[nog steeds niet ontvangen dus].
Overigens mail ik meer persoonlijk dan dat ik hier in het openbaar schrijf, en vind dat alleen al om bovenstaande reden vaak ook veel prettiger.
Dat alles in je topic, "wat voor een levensles is dat weer", waarin ik aangaf wat ik daar in aangaf.
En verder, je houd nogal van cijfertjes,
6 a 7 miljard mensen op deze aardbodem, zouden het er honderd zijn die jouw mailadres hebben?
En hoeveel minder die daar gebruik van maken?
En dat zouden dan de enige mensen zijn die aan de jouw hierboven aangegeven kwalificaties zouden voldoen?
Resten er dus 6 a 7 miljart die volgens jou NIET met beide benen op de grond staan.
Met ongeveer 8000 soorten geloven, sommigen met meerdere goden, zou je dan zelfs de god onder de goden moeten zijn.
Kijk, en daar geloof ik nou net niet in.
Overigens meet ik mijzelf voldoende levenservaring aan, in te kunnen schatten wie er nu met zijn benen op de grond staan, en meer.
Het zijn nou net hen die dat niet zijn, welke tegen jou in bescherming zouden moeten worden genomen, en ja, dat doe ik ongevraagd!
En sterker, ik kan een ieder afraden zich daarin het voor mij op te nemen, gezien de ladingen [onheuse] stront die je dan over je heen krijgt.
Nog sterker, zoals je weet uit recente ontwikkelingen, wordt er veel energie uit stront gehaald.
Het is juist dat ik dat dus al veel langer wist.
Overigens gaf je in die topic ook ten onrechte aan dat ik mijn mailadres niet mocht vermelden, anders dan voor het reguleren van uitjes, hetwelk in deze exact de reden is waarom ik dat dus doe.
Bij elke 10 door jou beschadigden geef ik een een etentje voor hen, binnenkort de zoveelste.
Overigens wens ik jou een lang leven toe, anders dan jij politici, al was het alleen maar om je de tijd te geven, recht te zetten wat je zo links en rechts omflikkert, ik denk dat je 200 moet worden als je je daar vanaf vandaag alleen nog maar mee bezig houdt.
En ja, omdat het jouw uitdrukkelijke wens is alles in het openbaar te bespreken, krijg je de eerst volgende keer dat ik jou zie van mij een kop koffie, om je die dingen te vertellen, die ik verder nog kwijt wil, waarvan je overigens al hebt blijk gegeven ze te onderkennen [toch moedig van je, dat dan weer wel]
ferm@quicknet.nl |
|
| Do 11 mrt 13:18 |
Meld misbruik |
@ Ferm,
je kunt wel elk topic van mij volschrijven met ongenoegen en je ontFermen over de vermeende slachtoffers, waarvan je eenzijdig hun smarteleed hebt aangehoord, maar dat neemt niet weg dat je slechts één kant van het verhaal weet.
Als je mij op een uitje tegenkomt, ben ik daar voor mijn plezier, en niet om met jou in discussie te gaan zonder einde. Ik wil best met je koffie of een drankje drinken, maar niet afgehouden worden van waarom ik op een uitje ben. |
|
| Do 11 mrt 18:29 |
Meld misbruik |
@HW, je schrijft;
"Ik wil best met je koffie of een drankje drinken, maar niet afgehouden worden van waarom ik op een uitje ben."
Tja, het is nu maar nou net waarvoor jij op een uitje bent, als ik dan achteraf van meerdere anderen moet horen hoe het hun vergaat, is dat dus precies waar je dus een vraagteken achter moet zetten.
Overigens bood ik jou aan je waar dan ook te treffen,
kennelijk gaat jouw voorkeur uit zulks op een uitje te moeten regelen, zeker ook een punt waar ik mij NIET in kan vinden, ook al is het een alternatief, maar dan wel de meest slechte, zeker niet de mijne dus, maar dat gaf ik dus al aan.
Moet ik nu weer mijn mailadres onder deze topic zetten?
Ferm. |
|
| Za 13 mrt 17:17 |
Meld misbruik |
pfffffff Ferm, wat jullie ook met of juist niet met elkaar hebben.
Maak er geen Privé of Story van hier! |
|
| Za 13 mrt 20:20 |
Meld misbruik |
Ter info aan alle belangstellenden.
Tussen Ferm en mijzelf is inmiddels e-mail contact.
Hopelijk blijven de reacties (in alle stellingen) nu een beetje on-topic. |
|
| Zo 14 mrt 01:52 |
Meld misbruik |
@Verwondering,
Dank je, eindelijk iemand die het op prijs stelt, dat niet alle kennis ter beschikking van het publiek komt, niet om ze feitenmateriaal te onthouden, maar om onnodige pijn en irritatie bij derden te voorkomen.
Er bestaat niet voor niets ook zoiets als een zitting met gesloten deuren, de oplossing om met name slachtoffers te ontzien, welke hun rechten toch boven die van de daders zouden moeten uitsteken, Toch?
En verder vind ik met name Mv uitjes om daar dus NIET met zulks aan te komen, als je zoiets toch voorziet, zou je tenminste dat willen voorkomen.
Overigens krijg ik niet mee, welke stellingen waar NIET onn topic zouden zijn in deze, kan overigens zeker ook aan mij liggen, heb mijn handen elders vol aan zaken, die met minder moeite meer zoden aan de dijk zetten.
KOm net terug van een persoonlijk fysiek met een van de duikers op de Moermansk, en ook de gevolgen van een persoonlijke actie van onze Nelie Smit Kroes 23 jaar geleden, de positieve gevolgen daarvan zijn en waren zo belangrijk, dat een nekhanger voor haar geschonken uit de gemeentekas ter bevestiging van de liefdesperikelen van Bram Peter voor haar vele malen gecompenseerd is, maar alhoewel dit algemeen goed is, wie weet nu waar ik het over heb?
En wie weet nog dat Bram Peter, met voorkennis van Neli, met zijn poten in de gemeentekas zat ter ondersteuning van zijn liefdesdriften?
En wie vind het nou niet goed, dat hij zich nu eens stevig met zijn opvolger bemoeit, ook al heeft hij daar geen barst mee te maken, immers als hij het niet had gedaan was nu de halve rotterdamse bevolking aan het muiten geslagen, niet op basis van de aanwezige kennis onder hun, maar om de nog te verkrijgen.
Zo zie je maar weer, regeltjes soms maken, en soms breken ze het verschil, het zou toch zo moeten zijn dat als ze door jou opgelegd bij anderen, voor jezelf toch ook zouden moeten gelden?
fermpje@quicknet.nl |
|
| Zo 14 mrt 02:40 |
Meld misbruik |
@Verwondering, oeps
"dat als ze door jou opgelegd bij anderen, voor jezelf "
jou EN jezelf aub niet op Verwondering toepassen, echter in algemene zin, dus niet in een op jou gerichtte persoonlijke.
fermpje toch. |
|
| Zo 14 mrt 18:15 |
Meld misbruik |
Bram Peter ken ik niet, wel ene Bram Peper. |
|
| Ma 15 mrt 00:20 |
Meld misbruik |
Ik denk dat Peter ook niet van Peper houd, dit wetende.
Ferm. |
|
Om te reageren moet je ingelogd zijn.
|
|
NIEUWE STELLINGEN
 |
|
Het archief
Op Wo 08 sept door Slensor
Van alles bewaarde ik, maar sinds de scheiding ruim ik ook op. De woonplekken zijn kleiner...
humor
Op Wo 08 sept door sjonny67
Tankauto met Nederlandse mest geëxplodeerd in Keulen
Uitgegeven: 8 september 2010 13:09
...
Zonder titel!
Op Di 07 sept door mimi08
Elke dag opnieuw moet je je krachten verzamelen om wakker te worden en doorgaan met leven....
kort dag maar misschien wel weer een keer gezellig
Op Di 07 sept door luckyluck48
A.s. zaterdag 11 september is er in mijn dorpje (een feestje omdat Gert de eigenaar van de...
Als wij .....
Op Ma 06 sept door CeJe
Als wij iets vergeten zeggen we "Ja, ik heb het zo waanzinnig druk .
Als oude mensen iets...
|
|
|